Оскар за подяку клієнтам: YASNO отримала головну премію за сервіс

Програму, що повертає киянам 10% від суми рахунку бонусами на знижки, визнали найкращим кейсом у сфері клієнтського досвіду

YASNO премія клієнти програма лояльності
YASNOЛОВ нараховує клієнтам бонуси у розмірі 10% від суми рахунку за умови, що його повністю сплачено до 20-го числа кожного місяця

Програма YASNOЛОВ принесла перемогу компанії-постачальнику електроенергії YASNO у головній національній премії з клієнтського досвіду. Вона була придумана як подяка киянам, які своєчасно та повністю сплачують рахунки за світло. Нині ця система заохочення споживачів офіційно визнана зразком у своїй сфері.

Компанія YASNO здобула перше місце у Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’25 у номінації “Кращий CX-кейс із впровадження програми лояльності”. Як наголосив гендиректор компанії Сергій Коваленко, ця перемога стала можливою завдяки безпосередній участі клієнтів у створенні сервісів і активному зворотному зв’язку.

“Програма лояльності YASNOЛОВ пройшла кілька етапів розвитку, але в основі завжди було одне: подяка клієнтам за прості рутинні речі, які вони й так роблять щомісяця - оплату рахунків та передачу показань. Люди пильно стежать за бонусами, накопичують їх спеціально під певні пропозиції”, - зазначив керівник YASNO.

YASNOЛОВ, яку відзначили премією, є унікальною для українських постачальників електроенергії програмою. Вона нараховує клієнтам бонуси у розмірі 10% від суми рахунку за умови, що його повністю сплачено до 20-го числа кожного місяця. Ці бонуси автоматично накопичуються й не потребують додаткових дій, а нові учасники одразу після активації отримують 150 бонусів.

Сьогодні до програми приєдналися вже 100 партнерів, повідомляють у YASNO. Це мережі, що надають знижки на найрізноманітніші товари й послуги: від продуктів харчування до медичних аналізів. Бонуси, які отрмують кияни за своєчасну оплату рахунку, обмінюються на промокоди від партнерів, кожен з яких є реальною знижкою на товари чи послуги.  

Щоб долучитися до програми, потрібно авторизуватись у застосунку YASNO або в особистому кабінеті на сайті компанії. Після входу акаунт у YASNOЛОВ активується автоматично. Далі - щомісяця вчасно оплачувати рахунок, отримувати бонуси та обмінювати їх на промокоди. Зробити це можна в застосунку, особистому кабінеті або через чатботи у Viber і Telegram.

Премія UCXE була заснована у 2023 році й покликана відзначати компанії, які формують високий рівень обслуговування за міжнародними стандартами. У 2025-му на розгляд журі надійшло понад 60 кейсів від компаній із різних секторів — від банків і e-commerce до агро- та нафтогазового бізнесу. Нагородження проходило у 13 номінаціях.

Для забудьків у YASNO створили функцію автоплатежу за спожиту електроенергію

Як повідомляв Інформатор, у компанії-постачальнику електроенергії розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом. Взаємодію з YASNO можна налаштувати за кількома зручними для себе параметрами: як списувати кошти, з якої карти та за які рахунки. 

Також ми писали про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити