На вулицях Києва швидкісний режим зменшено до 50 км/год: на якій підставі і на яких дорогах

Читать на русском

Обмеження діятиме до квітня

Читать на русском
На дорогах Києва обмежили рух до 50 км\год
На дорогах Києва обмежили рух до 50 км\год

Обмеження діятиме до квітня

Київ єдине місто України, яке підвищує сезонно швидкість руху в містах більш ніж в півтора рази, коли стандартне обмеження руху в місті 50 км/год. Проте, громадські активісти вважають, що для мегаполісу навіть 50 км/год - це небезпечна швидкість.

З 1 листопада швидкісний режим в Києві зменшено з 80 до 50 км/год, як і загалом по місту. Перелік вулиць, на які впливають зміни:

  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Наддніпрянське шосе;
  • вул. Саперно-Слобідська (після розвороту за вул. М. Грінченка до Південного мосту);
  • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
  • просп. М. Бажана від Південного мостового переходу до Харківської площі (у зворотному напрямку від Харківської площі до Дніпровської Набережної);
  • просп. Воскресенський (від вул. Воскресенської до вул. А. Навої);
  • просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
  • просп. С. Бандери (від Оболонського проспекту до Північного мосту);
  • вул. Набережно-Рибальска (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Автодорога Р-69 (від ресторану «Яхта Київ» (вул. Богатирська, 26-А) до межі м. Києва; за винятком ділянки біля світлофорного об’єкта).

 

В КМДА пояснюють, що перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість транспортного руху до 80 км/год з 1 квітня до 1 листопада, визначено згідно з Методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, відмінних від 50 км/год. Також враховані Правила дорожнього руху України та інші чинні державні норми та стандарти. Перелік вулиць, на яких може дозволятися швидкість руху до 80 км/год, визначено рішенням Київради.

З цим рішенням категорично не згодні громадські активісти.

«Насправді дозвіл підвищувати швидкісний режим до 80 км/год, а по факту до 100 і більше км/год (бо за перевищення на +20 км/год у нас поліція не штрафує) є дуже великою проблемою не тільки для велосипедистів та пішоходів, що потрапляють у автомобільні ДТП через їх велику швидкість, - зауважують громадські активісти. - Страждають від цього також і водії, хоча й не всі це усвідомлюють. В першу чергу це підвищує аварійність на дорозі, травматизм і в багатьох випадках такі ДТП створюють затори, які так не люблять водії авто і фактично втрачають всю «вигоду» від підвищення швидкісного режиму», - кажуть вони.

Проте, про практику зменшення швидкісного режиму на центральних та людних вулицях до 30 км на годину, що є в багатьох європейських містах, у Києві мова не йде.

«Вже неодноразово було доведено європейською практикою, що найбільша пропускна здатність автомобільних доріг досягається на швидкості 40-50 км/год і не в останню чергу через мінімізацію ДТП», - приводять приклад громадські активісти.

Вони сподіваються, що депутати Київради скасують рішення про сезонне підвищення швидкості заради безпеки киян і гостей столиці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.