Військова адміністрація столиці доручила провести інформування киян про небезпеку: замовник нарікає, що все менше мешканців столиці перебуває в укриттях під час повітряних тривог
Департамент суспільних комунікацій КМДА 19 березня замовив рекламу відвідування укриттів на 345 тис грн. Роботи виконуватиме ТОВ "Креативна агенція "Артіль". А сама кампанія полягатиме у розміщуванні наліпок із роз'ясненням необхідності перебуванні в укриттях під час повітряних атак, а також у агітаційній кампанії у Facebook.
Про проведення тендеру повідомляє система публічних закупівель "Прозорро", про що пишуть "Наші гроші". Так, замовник нарікає, що за тривалий час збройної агресії РФ проти України через постійну напругу та тривогу зростає кількість людей, що перестають реагувати на сигнал повітряної тривоги. Він вирішив провести інформаційно-комунікативну кампанію з популяризації серед містян відвідування захисних споруд цивільного захисту та формування позитивного ставлення до захисних споруд як важливого елементу особистої безпеки. Це рішення обґрунтували окремим дорученням начальника КМВА від 4 січня 2025-го.
Фірма повинна розробити і впровадити план цієї інформаційної кампанії до 1 травня. Із загальної суми 292 тис грн припадає на адаптацію макетів друкованих інформаційно-роз’яснювальних матеріалів, а також їх друк та розклеювання в громадських місцях та закладах комунальної власності. Мова про самоклеючі наліпки формату А3.
Ще 53 тис грн піде на рекламу в соцмережі Facebook. Виконавець повинен буде розмістити там і просувати тематичні інформаційні матеріали з таргетуванням на цільові аудиторії і прив’язкою до офіційної сторінки Департаменту суспільних комунікацій. При цьому загальний показник охоплення повинен скласти 500 тис унікальних користувачів.
Фірма отримала замовлення без конкуренції, бо на відкриті торги більше ніхто не прийшов. Для участі в тендері треба було принести не менше двох аналогічних договорів за 2023-2024 роки на проведення інформаційно-комунікативних кампаній. Фірма принесла три договори за 2023 рік.
Один був із самим Департаментом щодо інформаційно-комунікаційної кампанії з посилення залучення киян до підготовки до національного спротиву та захисту України на 50 тис грн. Два інші договори були з КНП "Центр комунікації" КМДА щодо інформаційно-комунікаційних кампаній з інформування дітей про основні правила поведінки під час надзвичайних ситуацій на 339 тис грн і роз’яснення електронних сервісів на 329 тис грн.
Нагадаємо, напередодні Інформатор писав про те, що у столичній підземці тестують нові інформаційні наліпки, які нагадують основні правила користування ескалатором і закликають пасажирів бути уважними. Ці заходи проводять з метою підвищення рівня безпеки. Саме на ескалаторах найчастіше стаються позаштатні ситуації у метро столиці - тому ініціатива покликана підвищити пильність пасажирів і запобігати повторенню травматичних ситуацій надалі.
Крім того, ми розповідали про те, що власників занедбаних автівок, які збираються евакуйовувати з доріг та внутрішньоквартальних проїздів, попереджають про вивезення. З цією метою під "двірники" такого транспорту встромлюють папірці від районної адміністрації з контактними даними й поясненням, що автівку евакуюють, якщо власник її не перепаркує. Цікаво, що у поясненні роз'яснюється, що саме мають на увазі під "покинутими" машинами - але далеко не всі автівки, чиї власники отримали попередження, підпадають під критерії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.