Кияни почали отримувати платіжки за опалення: що робити, якщо виникли питання щодо нарахувань

Кияни почали отримувати платіжки за опалення: що робити, якщо виникли питання щодо нарахувань

Кияни починають отримувати платіжки за жовтень - перші у цьому опалювальному сезоні. Цього року він розпочався 20 жовтня.

Якщо у вас виникають питання щодо нарахувань або наявної заборгованості за гарячу воду та опалення, отримати консультацію можна онлайн у Комунальний концерн "Центр комунального сервісу". Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Київтеплоенерго.

Це єдина абонентська служба, яка володіє повною інформацією з питань житлово-комунальних послуг в Києві.

Проконсультуватись з фахівцем ЦКС можна дистанційно, без візиту до центрів обслуговування. Для цього необхідно обрати зручний канал комунікації: Месенджер у Facebook, Skype або Telegram. Також в ЦКС працює call-centre за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 по буднях).

У Центрі комунального сервісу клієнти Київтеплоенерго зможуть онлайн:

  • проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
  •  передати показання лічильників;
  • здійснити коригування показань та отримати перерахунок;
  • подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;
  • замовити дублікат рахунку-повідомлення;
  • отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;
  • замовити повірку, заміну та опломбування лічильників (під час воєнного стану у разі закінчення терміну повірки лічильники з обліку не знімаються);
  • встановити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.

Всі дистанційні канали ЦКС для консультації клієнтів:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
  • особистий прийом в сервісному центрі – за попереднім записом та визначеним переліком питань
  • месенджер на Facebook-сторінці  – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
  • Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (логіни в таблиці);
  • Telegram–канали – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (нікнейми в таблиці);
  • скриньки для прийому звернень та показань лічильників (адреси в таблиці нижче);
  • (044)247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показань лічильників;
  • 0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
  • стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
  • електронний рахунок  – для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
  • розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників (044) 233-23-04(096) 233-23-04(095) 233-23-04(073) 233-23-04.

Всі новини про життя в Києві під час війни читайте в розділі— ВІЙНА.

Більше новин в нашому Telegram-каналі. Якщо ви стали свідком надзвичайної ситуації чи аварії, виявили небезпечний предмет, бездиханне тіло, помітили вогонь чи підпал, повідомте про це 101, 102 та 103, а також напишіть у нашому Telegram-чаті. Приєднатися до нього можна ТУТ.

Соломія Новосільська

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.