У Мінрозвитку нагадали, що проєкт був занедбаний КП Київпастранс, а справжнє нове дихання отримав, коли його передали у відання Укрзалізниці: тепер потяги курсують завжди за графіком, і мають вже своїх поціновувачів
Потягами Kyiv City Express скористалися вже 10 мільйонів пасажирів. Свого 8-мільйонного пасажира міська електричка у Києві перевезла у серпні 2024 року, і з того часу транспортом скористалися ще 2 мільйони киян. Відтак, колись занедбаний Київпастрансом проєкт став одним з найнеобхідніших для столиці.
Про ювілей Kyiv City Express повідомляє Міністерство розвитку громад та територій України. Там зазначають, що проєкт став однією з найпотрібніших Києву транспортних артерій. Але так було не завжди, адже до 2022 року він - тоді ще "Київська кільцева електричка" - занепадав і майже не мав пасажирів.
"Київська кільцева електричка від Укрзалізниці за 3 роки курсування в Києві перевезла вже 10 млн пасажирів. Колись занедбаний Київпастрансом і перероджений Укрзалізницею у березні 2022 року проєкт став незамінною транспортною артерією міста", - зауважили в Мінрозвитку.
У відомстві також нагадали, що нині City Express у столиці має 20 станцій та робить кільце навколо Києва за менш ніж 2 години. А залізниця ще й користається з того, що інший транспорт у столиці зупинявся (або, як метро, - ще й продовжує зупинятися) під час повітряних тривог.
"Залізниця як стратегічний транспорт курсує без вимушених зупинок під час повітряної тривоги, адже в цей же час по всій країні продовжують рух евакуаційні, медичні та дипломатичні поїзди. Всі вони прямують чітко за розкладом, тож і столичний транспорт не може збивати темп: наразі вчасність руху Kyiv City Express становить 99%", - додають у пресслужбі відомства.
Також у Мінрозвитку нагадали, що кожного дня на маршрути у Києві виходять 8 модернізованих у столиці потягів, кожен з яких має 6 вагонів. В усіх них є можливість підзарядити смартфон під час поїздки: USB-роз'єми вже облаштовані у вагонах.
Нагадаємо, у січні 2025 року Інформатор писав про справжній "цвинтар" зі старих потягів міської електрички, які возили пасажирів з 2009 року. Він утворився на запасних коліях на Борщагівці. Вони так і залишилися на балансі КП "Київпастранс" і не працюють вже три роки - з часів, коли міська електричка перетворилася на Київську кільцеву електричку та перейшла у підпорядкування Укрзалізниці. Старі вагони виявилися нікому не потрібними, і наразі їх потроху знищує іржа, опади та вандали.
А про перетинання Kyiv City Express позначки у 8 млн перевезених пасажирів ми розповідали ще у серпні 2024 року. Ювілейною пасажиркою стала жінка на ім'я Валентина, що їхала разом з маленьким Давидом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.