У monobank на високій ноті завершили "Полювання на лимони", масштабну вірусну кампанію, яку проводили на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку
У неділю, 2 листопада 2025 року у monobank провели урочисте нагородження переможців масштабної вірусної кампанії "Полювання на лимони". Щасливі власники отримали ключі від чотирьох автівок, квартири, а також чека на 1 млн грн. Так у monobank підбили вже остаточні підсумки однієї з найуспішніших вірусних кампаній за останні роки в Україні.
Про проведення церемонії нагородження переможців розповів у Telegram Олег Гороховський вдень у неділю, 2 листопада. Настрій у переможців, каже, був чудовий - і це не дивно, бо призи вартували дещо більше за звичайні посмішки.
"Сьогодні урочисто вручили нагороди власникам чотирьох автомобілів, квартири та чека на 1 мільйон гривень. Усі переможці мали дуже щасливий вигляд і ми також радіємо, що лимонне божевілля закінчилося на такій чудовій ноті", - зауважив Олег Гороховський у дописі.
На світлинах та відео, що також оприлюднив Гороховський, видно, як нові власники отримали подарунки й ключі від чотирьох BMW 3 серії, прикрашених пізнаваним котиком, а також чек на отримання 1 млн грн з підписом "Дуже радіємо, що його виграла така людина, як ви!"
Зауважимо, що ще 21 жовтня у monobank підбили підсумки "Полювання на лимони", масштабної вірусної кампанії, яку провели на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку. Користувачів застосунку привітали цікавою акцією, перетворивши процес його оновлення на інтерактивну гру з пошуку "лимонів". А з-поміж переможців, хто розшукав більше за інших прихованих фруктів, розіграли не лише сотню новеньких iPhone 17 та 1000 солодких призів, а й квартиру, 4 новенькі BMW 3 серії та чек на суму у 1 млн грн.