Класичні жіночі сумки: необхідна річ у гардеробі кожної жінки

Читать на русском

Якщо ви полюбляєте класику та сумочки, то вам не потрібен привід, щоб оновити свою колекцію. Яку нову «помічницю» ви вже наглядали?

Читать на русском
Яка жінка не хоче оновити свій must-have сумок за гарною знижкою?
Яка жінка не хоче оновити свій must-have сумок за гарною знижкою?

Якщо ви полюбляєте класику та сумочки, то вам не потрібен привід, щоб оновити свою колекцію. Яку нову «помічницю» ви вже наглядали?

Кожна з нас має найулюбленішу сумку, яку ми постійно носимо з собою. Для кожного випадку та під кожен новий лук потрібна своя особлива сумка, яка підкреслить стиль й покаже гарний смак своєї власниці. 

Які моделі сумок будуть модними у 2024 році?

Класика - це те, що не виходить із моди ніколи. Як маленька чорна сукня від Коко Шанель, яка доречна на будь-якому заході. Головне – це деталі, які відповідають події як сумки Guess на Answear

Якщо у вас планується вечірка, то підійде маленька сумочка на ланцюжку. Якщо запланований похід у кіно з друзями, то для цього випадку чудово виглядатиме сумка на поясі. Для роботи чудовим вибором буде містка класична сумка з якісної шкіри та з використанням лаконічної фурнітури.

Кожна жінка зможе вибрати для себе відповідну сумку: crossbody та листоноші, shopper та tote, клатчі, мішки та куферки. Матеріал сумочок може бути зі звичайної або лакованої шкіри, плетінки, імітації замші, текстилю чи синтетики. Для тих, хто любить носити сумку без ременя є моделі з ремінцями, що відстібаються.

Жіноча сумочка - це не тільки необхідний аксесуар, але і відображення стилю, особистості та соціального стану. Жодна модниця не може обійтися без гарної сумочки. Перед новорічними святами купити новий аксесуар можна за приємними цінами. Сумки Guess на Answear продаються зі знижкою до 48%.

Класика - це те, що не виходить із моди ніколи.
Класика - це те, що не виходить із моди ніколи.

 

Чому хороша сумка не коштує дешево?

Нагадаємо, що засновник Guess Жорж Марчіано та його брати переїхали з Франції до Лос-Анджелеса у 1981 році та відкрили свій перший магазин у Беверлі-Хіллз. Назва торгової марки виникла випадково - з рекламного слогана "Guess what's in our new Big Mac?" (Переклад – «Вгадай, що в нашому новому Біг Маку»).

Перше слово міцно засіло в голові братів і незабаром стало назвою будівлі, де розташувалася штаб-квартира компанії. Довга історія бренду гарантує, що вибір сумочок цієї марки точно задовольнить усі побажання сучасних модниць.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.