Киянка вимагає 2 721 грн від провайдера Ланет за відключений інтернет - що вирішив суд?

Клієнтка ТОВ "Мережа Ланет" користувалася тарифом "GIG", вартість якого 199 гривень за 30 днів

Провайдер
Ланет відключив клієнтці інтернет, бо на її особовому рахунку був від'ємний залишок

Жінка протягом багатьох років користувалася послугами ТОВ "Мережа Ланет", але без будь-якого попередження їй зупинили послуги з надання доступу до мережі інтернет. Вона вирішила відмовитися від послуг та поставила вимогу про повернення попередньої оплати. Провайдер зазначив, що внесена нею абонентська плата п'ять місяців не зарахувалася, оскільки у призначенні платежу невірно вказали номер особового рахунку, а саме помилилися в трьох цифрах.

Як зазначається у рішенні Солом'янського районного суду Києва, після розгляду претензії клієнтки, ТОВ "Мережа Ланет" зарахував на особовий рахунок сплачені кошти і баланс складав - 1 111 гривень. Для повернення коштів, які залишилися на особовому рахунку, провайдер вимагав заповнення заявки з реквізитами, проте, як вона вважає, це не передбачене чинним законодавством.

Клієнтка наполягає на тому, що особовий рахунок відкрито на її ім'я, а з платником, який здійснював оплату за послуги інтернет, вони проживають однією сім'єю (є подружжям). Тож має значення сам факт оплати за особовим рахунком, а не хто його здійснив. 

"У клієнтки завершився черговий період надання послуг, і враховуючи те, що баланс на її особовому рахунку складав 111 гривень, а наявних коштів для оплати тарифу не було достатньо (утворився від'ємний залишок), надання послуг їй припинили", - повідомили у ТОВ "Мережа Ланет".

Розгляд справи 

Після подання клієнткою позову та надання доказів перебування у шлюбі з громадянином, який здійснив оплату за помилковими реквізитами, ТОВ "Мережа Ланет" мало підстави віднести зазначені платежі на її особовий рахунок. Враховуючи небажання добровільно надати реквізити для перерахування залишку коштів з особового рахунку в розмірі 1 111 гривень, зазначену суму перерахували на її ім'я через систему Pravex-Money+. Проте, враховуючи, що вона так і не звернулася за їх отриманням в касу банку, кошти повернулися назад.

Яким було рішення суду? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Судові витрати поклали на державу.

"Судом не встановлено порушень зі сторони ТОВ "Мережа Ланет" у договірних відносинах з клієнткою. Після розірвання договору з її ініціативи провайдер вжив усіх необхідних засобів для виконання свого обов'язку з повернення залишку коштів з особового рахунку, проте таке виконання вона не прийняла у добровільному порядку. Відтак, у задоволенні позову слід відмовити", - резюмували у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити