Клієнтка ТОВ "Мережа Ланет" користувалася тарифом "GIG", вартість якого 199 гривень за 30 днів
Жінка протягом багатьох років користувалася послугами ТОВ "Мережа Ланет", але без будь-якого попередження їй зупинили послуги з надання доступу до мережі інтернет. Вона вирішила відмовитися від послуг та поставила вимогу про повернення попередньої оплати. Провайдер зазначив, що внесена нею абонентська плата п'ять місяців не зарахувалася, оскільки у призначенні платежу невірно вказали номер особового рахунку, а саме помилилися в трьох цифрах.
Як зазначається у рішенні Солом'янського районного суду Києва, після розгляду претензії клієнтки, ТОВ "Мережа Ланет" зарахував на особовий рахунок сплачені кошти і баланс складав - 1 111 гривень. Для повернення коштів, які залишилися на особовому рахунку, провайдер вимагав заповнення заявки з реквізитами, проте, як вона вважає, це не передбачене чинним законодавством.
Клієнтка наполягає на тому, що особовий рахунок відкрито на її ім'я, а з платником, який здійснював оплату за послуги інтернет, вони проживають однією сім'єю (є подружжям). Тож має значення сам факт оплати за особовим рахунком, а не хто його здійснив.
"У клієнтки завершився черговий період надання послуг, і враховуючи те, що баланс на її особовому рахунку складав 111 гривень, а наявних коштів для оплати тарифу не було достатньо (утворився від'ємний залишок), надання послуг їй припинили", - повідомили у ТОВ "Мережа Ланет".
Після подання клієнткою позову та надання доказів перебування у шлюбі з громадянином, який здійснив оплату за помилковими реквізитами, ТОВ "Мережа Ланет" мало підстави віднести зазначені платежі на її особовий рахунок. Враховуючи небажання добровільно надати реквізити для перерахування залишку коштів з особового рахунку в розмірі 1 111 гривень, зазначену суму перерахували на її ім'я через систему Pravex-Money+. Проте, враховуючи, що вона так і не звернулася за їх отриманням в касу банку, кошти повернулися назад.
Жінці відмовили у задоволенні позову. Судові витрати поклали на державу.
"Судом не встановлено порушень зі сторони ТОВ "Мережа Ланет" у договірних відносинах з клієнткою. Після розірвання договору з її ініціативи провайдер вжив усіх необхідних засобів для виконання свого обов'язку з повернення залишку коштів з особового рахунку, проте таке виконання вона не прийняла у добровільному порядку. Відтак, у задоволенні позову слід відмовити", - резюмували у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.