Киянин вимагає від Водафон майже 37 тисяч гривень, бо не може додзвонитися дочці - яким було рішення суду

Чоловік звинуватив Водафон у ненаданні відповіді на його звернення з цього питання

Водафон
Чоловік, який користується послугами Водафон, не може зв'язатися з донькою

Клієнт Водафону не може зв'язатися з донькою. Його тарифний план передбачає 50 безплатних хвилин за кордон, але ця послуга не надається. Він звернувся до суду аби отримати компенсацію. 

Як зазначається у рішенні Печерського районного суду Києва, 11 березня 2022 року чоловік звернувся до ПрАТ "ВФ Україна", де вказувалося, що він є користувачем мобільного телефонного зв'язку. Його тарифний план передбачає 50 хвилин безплатних хвилин за кордон, однак вказана послуга не надається, тому на підставі та в порядку, встановленому Законом України "Про звернення громадян", просив повідомити, яким чином можна зв'язатись з донькою в Румунії.

Вимоги чоловіка:

  • визнати протиправними дії ПрАТ "ВФ Україна" щодо відмови у наданні відповіді на його заяву та зобов'язати розглянути її,
  • стягнути з рахунків ПрАТ "ВФ Україна" на його користь кошти на відшкодування моральної шкоди у розмірі 33 500 гривень, 
  • стягнути з рахунків ПрАТ "ВФ Україна" на його користь кошти на відшкодування коштів витрачених на подання і розгляд даної позовної заяви в сумі 1 460 гривень. 

Позиція Водафон 

У Водафон зазначили, що з початком повномасштабної війни на інформаційну мережу ПрАТ "ВФ Україна", починаючи з 24.02.22 року неодноразово здійснювалися фішингові атаки, які мали на меті сповільнити роботу загальнодоступних каналів взаємодії з Vodafone Україна. Це також стосувалося зовнішніх електронних адрес для листування, в тому числі на яку клієнт скерував заяву.

"Для забезпечення цілісності внутрішніх ресурсів ПрАТ "ВФ Україна" залучалися цифрові алгоритми перенаправлення вхідної електронної кореспонденції до локальних сховищ, з метою подальшого ручного аналізу кожного листа, який надійшов. Звернення абонента зареєстрували 16.05.2022 року з подальшим наданням 19.05.2022 року відповіді на нього, шляхом направлення на його електронну адресу. У ній роз'яснили, що перебуваючи за кордоном, тарифікація спожитих послуг здійснюється відповідно до затверджених роумінгових тарифів, які своєю чергою відрізняються від умов, які діють в Україні. Твердження про те, що ПрАТ "ВФ Україна" не надало відповіді на його звернення від 11.03.2022 року є ніщо іншим як введення суд в оману", - пояснили у Водафон. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Адже Водафон надав відповідь в електронному варіанті на його звернення. Окрім цього, в листі оператор вказав, що у зв'язку з воєнним станом це зробили з запізненням.

"Відповідач надав відповідь в межах строків, які не порушували права позивача. Щодо того, що, на його думку, відповідь є необґрунтованою, то суд звертає увагу, що предметом даного позову не є дослідження змісту відповіді на звернення", - акцентували у суді.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити