Після прибуття потягу із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав
Чоловік скаржиться на неналежне обслуговування Укрзалізниці. Під час його поїздки з Трускавця до Києва не працював кондиціонер, що спричинило у нього погіршення самопочуття. Він вимагає перевізника через суд виплатити компенсацію.
Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, 22.06.2019 року чоловік прямував за маршрутом Трускавець-Київ у вагоні люкс. Під час перебування у вказаному вагоні потяга не працювала система кондиціонування, що спричинило у нього важкість дихання, запаморочення та погіршення самопочуття, зважаючи на те, що він має психіатричне та онкологічне захворювання, є інвалідом 2 групи, потребує відповідних умов для роботи, проживання, проїзду.
Начальник потягу наголосив, що вийшла з ладу система кондиціонування в усьому потязі, про що складено відповідну телеграму керівництву, проте він відмовився зафіксувати факт несправності на квитку пасажира. Після чого він зателефонував на гарячу лінію АТ "Українська залізниця" з повідомленням про зазначену подію.
Після прибуття потягу до Києва із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав. Внаслідок чого у нього загострилося психіатричне захворювання та він вимушений був приймати медичні препарати.
В Укрзалізниці заявили, що оскільки вихід з ладу системи кондиціювання мав місце на ділянці Львів-Трускавець, про що начальник потягу зробив телефонограму, заздалегідь повідомити пасажирів про несправність не було можливо. Там підкреслили, що пасажир не надав доказу на підтвердження того, що температура повітря у потязі не відповідала стандартам, вимогам Державних санітарних правил та норм.
Суд частково задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства "Українська залізниця" на його користь стягнуть 5 тисяч гривень у відшкодування моральної шкоди. В іншій частині вимог - відмовили.
"Суд погоджується з доводами позивача, що АТ "Українська залізниця" надала неякісну послугу з перевезення, що призвело до некомфортних умов подорожі та душевних страждань, тобто діями відповідача позивачу було заподіяно моральну шкоду. З відповідача на користь позивача підлягає відшкодуванню завдана моральна шкода у розмірі 5 тисяч гривень, яка є співмірною глибині душевних переживань позивача, їх тривалості та можливості відновлення. За таких обставин, позов підлягає частковому задоволенню", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.