Киянин вимагає від Укрзалізниці 40 тисяч гривень компенсації за непрацюючий кондиціонер у люкс-вагоні - яким було рішення суду

Читать на русском

Після прибуття потягу із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав

Читать на русском
Укрзалізниця
З Укрзалізниці на користь чоловіка стягнуть 5 тисяч гривень у відшкодування моральної шкоди

Після прибуття потягу із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав

Чоловік скаржиться на неналежне обслуговування Укрзалізниці. Під час його поїздки з Трускавця до Києва не працював кондиціонер, що спричинило у нього погіршення самопочуття. Він вимагає перевізника через суд виплатити компенсацію. 

Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, 22.06.2019 року чоловік прямував за маршрутом Трускавець-Київ у вагоні люкс. Під час перебування у вказаному вагоні потяга не працювала система кондиціонування, що спричинило у нього важкість дихання, запаморочення та погіршення самопочуття, зважаючи на те, що він має психіатричне та онкологічне захворювання, є інвалідом 2 групи, потребує відповідних умов для роботи, проживання, проїзду.

Начальник потягу наголосив, що вийшла з ладу система кондиціонування в усьому потязі, про що складено відповідну телеграму керівництву, проте він відмовився зафіксувати факт несправності на квитку пасажира. Після чого він зателефонував на гарячу лінію АТ "Українська залізниця" з повідомленням про зазначену подію.

Після прибуття потягу до Києва із запізненням, чоловік витратив додатковий час для оформлення претензії, проте жодної відповіді на свої звернення не отримав. Внаслідок чого у нього загострилося психіатричне захворювання та він вимушений був приймати медичні препарати.  

Реакція Укрзалізниці 

В Укрзалізниці заявили, що оскільки вихід з ладу системи кондиціювання мав місце на ділянці Львів-Трускавець, про що начальник потягу зробив телефонограму, заздалегідь повідомити пасажирів про несправність не було можливо. Там підкреслили, що пасажир не надав доказу на підтвердження того, що температура повітря у потязі не відповідала стандартам, вимогам Державних санітарних правил та норм. 

Яким було рішення суду? 

Суд частково задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства "Українська залізниця" на його користь стягнуть 5 тисяч гривень у відшкодування моральної шкоди. В іншій частині вимог - відмовили.  

"Суд погоджується з доводами позивача, що АТ "Українська залізниця" надала неякісну послугу з перевезення, що призвело до некомфортних умов подорожі та душевних страждань, тобто діями відповідача позивачу було заподіяно моральну шкоду. З відповідача на користь позивача підлягає відшкодуванню завдана моральна шкода у розмірі 5 тисяч гривень, яка є співмірною глибині душевних переживань позивача, їх тривалості та можливості відновлення. За таких обставин, позов підлягає частковому задоволенню", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.