Киянин вимагає не використовувати його персональні дані, але Монобанк ігнорує звернення - на чий бік став суд

Читать на русском

Монобанк отримав звернення клієнта, про що свідчать дані з офіційного сайту Укрпошти

Читать на русском
Монобанк
Монобанк не реагує на звернення клієнта з вимогою заборони використання його персональних даних

Монобанк отримав звернення клієнта, про що свідчать дані з офіційного сайту Укрпошти

Чоловік Укрпоштою направив звернення Монобанку. Клієнт фінустанови вирішив відкликати свої згоди на обробку персональних даних та заявив про заборону їх використання. Однак йому не відповідають. Про це вказується у рішенні Оболонського районного суду Києва від 28 вересня 2022 року.

Чоловік 16 вересня 2021 року засобами поштового зв'язку направив на адресу Монобанку документи. У них він відкликав свої згоди на обробку персональних даних та заявив про заборону їх використання, систематизацію, внесення в будь-які реєстри, а також передачу їх третім особам. Також клієнт просив надати йому засвідчені копії документів. За словами чоловіка, Монобанк отримав його звернення, про що свідчать дані з офіційного сайту Укрпошти. Однак, у порушення вимог чинного законодавства залишив без реагування.

"Банк з дотриманням вимог чинного законодавства 20 жовтня 2021 року на звернення клієнта надав два листа-відповіді. Крім того, відповіді надано в строк, що не перевищує термін передбачений частиною першою статті 20 Закону України "Про звернення громадян" та надіслано витребувану інформацію на адресу зазначену у зверненні", - заявили у Монобанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Монобанк своєчасно надав та надіслав йому відповіді на звернення за адресою, яка ним вказана у заявах.

"З приводу тверджень позивача щодо відсутності інформації щодо руху кореспонденції за трек номером на офіційному сайті Укрпошти, як доказ не надіслання йому відповіді, суд вважає дане твердження необґрунтованим. Зі списку згрупованих відправлень вбачається, що відправлення було скероване 20 жовтня 2021 року, що підтверджується відбитком календарного штемпеля Укрпошти. Зважаючи на вказані терміни можна прийти до переконання, що максимальний термін відстеження інформації за трек номером можливий протягом шести місяців з дня відправлення. Оскільки з дати формування відправлення минув майже рік, інформація на сайті Укрпошти за трек номерами відсутня", - наголосили у суді. 

У Кабміні існують різні системи автоматичного обчислення, такі як СМ КОР, які вже використовуються на митниці та в податковій. Однак, у Бюро Економічної Безпеки ще не розпочали використання аналітики та індикаторів. Чому так сталося і які можливі наслідки цієї бездіяльності? Думкою на цей рахунок поділиться голова Ради громадського контролю БЕБ України, Тарас Котов. Дізнайтеся більше у нашому відео.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.