Чоловік лише вдома помітив, що телефон має ознаки повторного використання і подряпини на корпусі
Чоловік вирішив змінити SIM-карту в телефоні. Однак працівники магазину Київстар вказали, на непридатність пристрою. Він придбав новий смартфон, але лише вдома помітив погану якість.
Про це йдеться у рішенні Дніпровського районного суду Києва. Чоловік звернувся до магазину Київстар за послугою зміни SIM-карти у телефоні його дружини. Йому повідомили про те, що смартфон вже не придатний до користування та запропонували придбати новий, на що він погодився та обрав Samsung АО42F/64 Black.
Продавець сказала, що допоможе чоловіку налаштувати телефон і запропонувала йому вийти на вулицю на 20 хвилин. Вона склала все у пакет, а клієнт, не перевіривши його, поїхав. Вдома помітив, що телефон має ознаки повторного використання і на корпусі містились подряпини.
Через годину після того, як чоловік виявив недоліки, звернувся до продавця з вимогою повернути кошти за товар неналежної якості, на що йому відмовили. Це пояснили це тим, що пристрій є вітринним варіантом.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не надав суду доказів того, що телефон передали йому вже в неналежному стані - з недоліком у вигляді подряпин.
"Таким чином вимоги позивача про розірвання договору купівлі-продажу товару та стягнення з відповідача на його користь коштів за придбаний смартфон Samsung АО42F/64 Black, послуги налаштувань "Стандарт", послуги оптимізації пристрою рівень складності №2, захисний чохол Zarmans Soft Touch, захисну плівку Lite, розмір 2, глянцева, на загальну суму 6 806 гривень, задоволенню не підлягають, оскільки не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.