У гіпермаркеті Ашан запевняють, що перевірили продукцію, недоліків не знайшли
Чоловік придбав у Ашані сосиски та ковбасу на загальну суму 657 гривень. Він не побачив маркувальних даних на продукції, що вводить його як покупця в оману щодо складу. Тож споживач вимагає від гіпермаркету компенсацію у 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва за 2013 рік.
Чоловік придбав у гіпермаркеті Ашан продукцію ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат" на 657 гривень. Він помітив суттєві недоліки в маркувальних даних, що вводить його як покупця в оману щодо складу продукту який споживає.
На судовому засіданні чоловік зазначив, що споживав м'ясні продукти зазначені в чеках та вироблені ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат". Ніяких негативних наслідків для здоров'я не було, але недотримання вимог щодо маркування продукції, а саме не зазначення ваги продукту, неоднозначність у строках зберігання, незрозумілий у відсотковому співвідношенні склад продукту, завдають йому матеріальну та моральну шкоду.
Представник ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" вказав, що відповідними органами за зверненням чоловіка у магазині проводилась перевірка продукції ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат". Відповідно недоліків не зафіксовано.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Його звинувачення виявились бездоказовими.
"Позивач придбав продукцію ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат" з недоліками, разом з тим не встановлено завдання вказаною продукцією матеріальної або моральної шкоди. Підстави для задоволення позовних вимог відсутні", - наголосили у суді.
Російські системи радіоелектронної боротьби не якісніші за українські - їх просто більше. Але й Україна має суттєву перевагу: яку саме, і завдяки чому ми досягаємо успіхів у війні майбутнього, розповідає авіаційний фахівець Анатолій Храпчинський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.