За попередніми даними, 6 станцій метро закрили через розгерметизацію тунелю та появою тріщин у його стінах. Це призвело до підтоплення тунелю підземки.
11 грудня 2023 року з’явилась петиція з проханням звільнити директора КП «Київський метрополітен» Віктора Брагінського. Це пов’язано із закриттям станцій через терміновий ремонт.
Очільнику метрополітену та депутату Київради пригадали, що за весь час його керівництва не відкрилося жодної нової станції. Хоча обіцянки такі були.
«Просимо звільнити директора "Київський метрополітен" Брагінського Віктора. Він був призначений на посаду 16 липня 2014 року. За майже 10 років керування метрополітеном відбулася поступова деградація підприємства! Також за цей час не було відкрито жодної нової станції метро. Навпаки, через аварійність тунелей станції лише закривають», - написав автор петиції Павло Постоєнко.
На момент підготовки матеріалу петицію підтримав 31 мешканець столиці. Для того, аби на звернення відповів мер Києва Віталій Кличко, потрібно зібрати 6 тисяч голосів.
8 грудня стало відомо про підтоплення тунелів київського метрополітену. Через необхідність терміново провести ремонт зупинили рух поїздів на відрізку між станціями «Либідською» та «Деміївською». Таке рішення прийняла комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київради.
Одразу перестали працювати 6 станцій: «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром» та «Теремки». Наразі поїзди курсують між станціями «Героїв Дніпра» - «Либідська».
За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи поводитимуть на поверхні. Вони можуть тривати пів року.
«За цей час фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування, з визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи», - йдеться у повідомленні метрополітену.
Керівник столичної підземки пропонує альтернативні маршрути:
«Між станціями «Теремки» - «Либідська» вже курсує 55 автобусів та 15 тролейбусів. Найближчим часом кількість наземного транспорту, що дублює маршрути закритих станцій метро, збільшиться до 77 автобусів і 20 тролейбусів», - написав 8 грудня Віктор Брагінський.
В коментарях під альтернативними маршрутами керівнику метрополітену нагадали, що його підприємство обіцяло побудувати та відкрити 2 нові станції. Натомість закрили 6 старих. Йдеться про нові станції метро на Виноградар. Їх планували відкрити до кінця 2021 року.
Термінові роботи зацікавили й прокуратуру. Там розпочали розслідування можливої службової недбалості. Попередньо, кримінальне провадження відкрили за ч. 2 ст. 367 Кримінального кодексу, а це до 5 років тюрми зі штрафом.
«За попередніми даними, вказані обставини виникли у зв’язку з розгерметизацією тунелю та появою тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю на вказаній ділянці метрополітену», - повідомила пресслужба прокуратури Києва.
Інформатор писав, що під загрозою закриття ще 15 станцій київського метро.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.