Київтранспарксервіс оголосив новий тендер на 105 інформаційних конструкцій, що позначатимуть місця, які бізнес бронює за передплатою
Бронювання паркомісць у Києві, схоже, набирає популярності - “Київтранспарксервіс” вже вдруге за рік закуповує нову партію спеціальних табличок для позначення таких локацій. Такі конструкції з QR-кодами з’явилися у столиці ще у 2021 році й використовуються для маркування паркомісць, які бізнес офіційно резервує за передплатою. Тепер підприємство оголосило закупівлю ще 105 знаків загальною очікуваною вартістю 640 тис грн.
Про закупівлю КП “Київтранспарксервіс” повідомив в оголошенні в електронній системі публічних закупівель Prozorro. У тендерній документації зазначено, що місто замовляєінформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування - це не стандартні дорожні знаки, а індивідуальні конструкції зі стійкою, двома табличками та антивібраційною основою. На кожній буде нанесено унікальний макет, який визначає “Київтранспарксервіс”: назву резидента, номер місця, години дії та QR-код, що веде на сторінку з деталями договору.
Такі “резиденти” - це юридичні або фізичні особи, які укладають із містом договір і щомісяця сплачують за право використовувати певне муніципальне паркомісце в будь-який час. Саме їм і потрібні ці таблички, оскільки вони офіційно позначають бронювання. Звісно, інші водії не мають права паркуватися на цих локаціях.
Розрахункова ціна одного знака в цій закупівлі становить приблизно 6,1 тис грн. Це істотно більше, ніж під час літньої закупівлі: у червні місто вже придбало 60 аналогічних табличок, і тоді один знак обходився у 4,2 тис грн. Таким чином, вартість зросла майже на 40%.
Постачання конструкцій має здійснюватися партіями - на кожну заявку виробнику дається до п’яти робочих днів. Усі таблички доставлятимуть на склад “Київтранспарксервісу”. Строк дії договору передбачає, що загалом постачання триватиме до кінця 2025 року, а місто замовлятиме лише ту кількість знаків, яка буде потрібна.
Система передплаченого паркування діє у Києві з 2021 року: бізнес може укласти договір із містом і закріпити за собою частину муніципального паркомайданчика, залишаючи можливість завжди мати вільне місце для своїх автомобілів. Місто дозволяє резервувати до 40% паркомайданчика, а решта місць повинні залишатися у відкритому загальному доступі. Кожен знак має QR-код, за яким будь-хто може перевірити, кому належить передплата, і на який термін вона оформлена. Активність закупівель табличок цього року може свідчити про те, що така послуга залишається затребуваною серед київських бізнесів.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що біля будівлі Національної філармонії України, що на Європейській площі у Києві, оновили парковку. Там зробили нову розмітку паркомісць, зокрема, і для водіїв з інвалідністю. А також облаштували новий пішохідний перехід та велодоріжку.
А ще, ми розповідали, що кияни почали самотужки ставити обмежувачі у дворах, щоб зупинити хаос із паркуванням. Мова про антипаркувальні напівсфери, що їх ставлять місцеві мешканці просто у власних дворах - і вони вже зіштовхнулися з критикою, звинуваченнями в самоуправстві та запеклими дискусіями.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.