Взяти участь в дослідженні можуть всі, хто колись подавався, або планує податися на онлайн-послуги від міста
Команда мобільного застосунку Київ Цифровий розпочинає дослідження для покращенням досвіду киян при отриманні матеріальної допомоги від міста. Це своєрідне опитування, що регулярно проводяться у Києві Цифровому. Та цього разу його мета - зібрати думки та досвід киян, аби вплинути на покращення роботи міських соціальних сервісів.
Про пошук респондентів повідомляє Київ Цифровий у соцмережах. Там стверджують: запрошують до співпраці респондентів, які вже подавалися або планують податися на онлайн-послуги від міста. Вони зможуть у будь-якій формі - онлайн чи офлайн взяти участь в тестуванні міських соціальних сервісів.
Результати цього дослідження допоможуть краще зрозуміти потреби киян і зробити отримання соціальних послуг більш зручним і доступним, підкреслює команда застосунку. Аби зареєструватися для участі, потрібно заповнити анкету.
Нагадаємо, під час знеструмлень у Києві Цифровому з'явилася можливість перегляду графіків відключення світла. Для цього необхідно виконати декілька простих кроків. Обрати розділ "Більше сервісів" у застосунку, знайти пункт "ДТЕК Світло". Додати туди адресу - і отримувати графіки стабвідключень, ще й сповіщення про те, що скоро світла не буде (погодьтесь, це корисно, коли збираєшся скористуватися ліфтом).
Також ми розповідали про те, що наприкінці червня у Києві спостерігаються проблеми з відображенням переміщення транспорту у застосунках, які працюють з КП "Київпастранс" та користуються його даними про геолокацію автобусів і тролейбусів. Так, не працюють системи з відображення переміщення транспорту, а "Київ Цифровий" не завантажується взагалі. Можна припустити, що йдеться про проблеми з підтримкою серверів підприємства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.