Картка киянина від Ощадбанку: чим корисна та хто може отримати

Одна з переваг картки киянина від Ощадбанку - можливість сплачувати за спожиті комунальні послуги без комісії

Ощадбанк
Оформити картку киянина можна у відділеннях Ощадбанку

Близько мільйона мешканців столиці є користувачами багатофункціональної картки киянина від Ощадбанку. Її можуть отримати всі кияни. Як це зробити, пояснили на офіційному сайті Ощадбанка.

Одна з переваг картки киянина – можливість сплачувати за спожиті комунальні послуги без комісії. Для зручності клієнту надається на вибір кілька способів такої оплати. Здійснити її можна:

  • у мобільних додатках «Ощад 24/7» або «Мобільний Ощад»;
  • в особистому кабінеті на сайті Центру комунального сервісу;
  • за допомогою QR-коду, надрукованого на кожному рахунку-повідомленні.

Картку киянина можуть отримати всі мешканці Києва, зареєстровані у столиці, громадяни, які мають право на пільги, доплати, допомоги, компенсації згідно з актами Київради та КМДА, вимушені переселенці, які мають реєстрацію в Києві, ті, хто веде трудову діяльність у столиці, студенти, які здобувають професійну та вищу освіту в освітніх установах Києва всіх рівнів акредитації.

Оформити її можна у відділеннях Ощадбанку. Актуальний перелік працюючих відділень щодня оновлюється на офіційному сайті за цим посиланням. 

Киянам, які мають право на пільги, картка оформлюється безкоштовно. Киянам непільгових категорій, жителям інших міст, що офіційно працевлаштовані в Києві, картка оформлюється згідно з тарифами Ощадбанку. Детальніше про картку киянина можна прочитати тут.

Ощадбанк попередив про чергову шахрайську схему: які повідомлення від банку варто ігнорувати

На месенджери українців надходить розсилка від нібито Ощадбанку  про можливість отримати грошову допомогу. Представники  Ощадбанку попереджають, що банк не здійснює таких виплат. 

 «Нагадуємо, банк ніколи не запитує інформацію про номер картки, CVV картки. В жодному разі не можна переходити за посиланням у таких повідомленнях і вводити дані своїх карток. Це може призвести до втрати коштів з рахунку», — зазначають в банку.

У разі отримання підозрілих листів, дзвінків або смс-повідомлень потрібно телефонувати до контакт-центру Ощадбанку за номером 0 800 210 800 або до контакт-центру свого банку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ