Делікатний гігант: бойову частину російської ракети з-під житлового будинку вивозило спецавто української розробки ПМ-В

Читать на русском

Піротехнічну машину важкого типу розробив і передав на роботу в ДСНС національний виробник спеціалізованих автомобілів Validus Special Auto

Читать на русском
Українська машина для розмінування на службі у ДСНС
Рятувати мешканців житлового будинку у Шевченківському районі приїздила українська розробка, ПМ-В

Піротехнічну машину важкого типу розробив і передав на роботу в ДСНС національний виробник спеціалізованих автомобілів Validus Special Auto

Бойову частину російської ракети, що впала біля житлового будинку у Шевченківському району зранку 21 березня, вилучали за допомогою унікальної машини, яка була розроблена українською компанією. Йдеться про ПМ-В – піротехнічну машину важкого типу, яка не має аналогів у світі і є першою такою машиною в Україні. А розробили її ще наприкінці 2022 року спеціально для розмінування територій.

ПМ-В, піротехнічну машину важкого типу, розробив національний виробник спеціалізованих автомобілів Validus Special Auto. Авто було презентовано ще у грудні 2022 року. У прес-релізі компанії стверджувалося, що ПМ-В здатна оперативно прибути до місця виявлення вибухонебезпечного предмета, транспортувати спеціальне майно та спорядження.

Авто має велику кількість обладнання, що здатне руйнувати стіни, підіймати важкі конструкції тощо
Авто має велику кількість обладнання, що здатне руйнувати стіни, підіймати важкі конструкції тощо

Та найголовнішою і винятковою здатністю цього гіганта є можливість вивезення вибухонебезпечних предметів великого калібру до місця знищення. Загальна вага таких предметів, стверджує Validus Special Auto, може становити більше 1 тони.

Найголовніша здатність ПМ-В у тому, що авто може вивозити важкі вибухонебезпечні предмети (ті ж частини ракет) на місце знищення
Найголовніша здатність ПМ-В у тому, що авто може вивозити важкі вибухонебезпечні предмети (ті ж частини ракет) на місце знищення

Крім цього, машина "вміє" організувати зв'язок в УКХ (або КХ) діапазоні, використовуючи базову радіостанцію на дальність не менше 20 км і переносних - на 3 км та більше. Також вона може піднімати сталеві чи залізобетонні конструкції вагою до 18 тонн (має спеціальний пневматичний та гідравлічний інструмент на борту). Обладнання дозволяє розширювати вузькі отвори у завалах і конструкціях, а також переміщувати, деформувати чи руйнувати ці конструкції, чи різати металеві прути до 22 мм.

Машина "вміє" також організувати зв'язок в УКХ (або КХ) діапазоні
Машина "вміє" також організувати зв'язок в УКХ (або КХ) діапазоні

Уламки ракет падали у трьох районах: де саме і що постраждало

Нагадаємо, під час ранкової ракетної атаки у четвер, 21 березня, протиповітряна оборона знищила 31 ракету. З них - 2 балістичні та 29 крилатих. Всі повітряні цілі були збиті над Київською областю. Загалом у ніч на 21 березня ворог атакував Україну двома балістичними/аеробалістичними ракетами "Іскандер-М" (KN-23)/Х-47М2 "Кинджал", а також 29 крилатими ракетами Х-101/Х-555.

Також Інформатор писав про усі наслідки від ракетної атаки 21 березня. Відбулося падіння уламків в Подільському, Шевченківському та Святошинському районах: на Подолі - на територію одного з підприємств, також там загасили дах житлового будинку. У Шевченківському районі згоріла квартира у житловому будинку і декілька автомобілів. А у Святошинському - уламки впали на житловий будинок, а у навколишніх багатоповерхівках ударною хвилею вибило вікна.

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Чи дійсно є підстави говорити про нову масовану атаку по Україні? Та чому росіяни надають пріоритет тактичній зброї перед стратегічною і чи завжди це так, розповів експерт з авіаційної галузі Анатолій Храпчинський. Дізнайтеся більше у нашому відео.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.