Щоб не переплатити за гарячу воду: Київтеплоенерго розповідає, як передати показники лічильників до 11 травня

Читать на русском

Надавати показники лічильників гарячого водопостачання необхідно щомісяця, незалежно від частоти користування послугою

Читать на русском
Комунальні послуги
Передати дані квартирних лічильників гарячої води КП «Київтеплоенерго» можна у зручний спосіб

Надавати показники лічильників гарячого водопостачання необхідно щомісяця, незалежно від частоти користування послугою

Надавати показники квартирних приладів обліку варто з 11 числа і до кінця поточного місяця. Це необхідно для того, щоб підприємство, яке надає сервіс, могло вчасно і коректно нарахувати плату за спожиті комунальні послуги. Про це пише Києвтеплоенерго 24 квітня на своєму сайті.

Київтеплоенерго звертає увагу мешканців Києва, що надавати показники лічильників гарячого водопостачання необхідно щомісяця, незалежно від частоти користування послугою.

«Якщо у вас встановлений бойлер – варто про це вказати під час внесення даних. Щомісячні дані про прилад квартирного обліку необхідні для коректного формування платіжок», - пояснили в компанії.

Встигніть передати показання лічильників гарячої води до кінця місяця, рекомендують в Київтеплоенерго. Передати дані квартирних лічильників гарячої води КП «Київтеплоенерго» можна у зручний для споживачів спосіб.

Способи дистанційної передачі показань:

  • особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
  • особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
  • мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App store чи Google Play ;
  • телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
  • безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
  • додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06.

Прийом показань розпочинається з 5-го числа та триває протягом місяця.
Якщо показання не вдалося передати вчасно, їх можна скоригувати. Після внесення актуальних даних, коригування нарахувань здійсниться автоматично.

Показання лічильників можна вносити вже зараз, не чекаючи на останні дні місяця, зауважили в Київтеплоенерго.

Як дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення

Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.

15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення.

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна налаштувати SMS-інформування безпосередньо на ваш смартфон», - пояснили в Київтеплоенерго.

  • Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
  • Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.