У Київтеплоенерго пояснили, як замовляти повірку лічильників на гарячу воду та опалення

Читать на русском

У Київтеплоенерго нагадали про важливість повірки лічильників, куди звертатися

Читать на русском
Куди звертатися киянам для повірки лічильників на гарячу воду та опалення
Київтеплоенерго

У Київтеплоенерго нагадали про важливість повірки лічильників, куди звертатися

Представники Київтеплоенерго нагадали про важливість повірки лічильників на гарячу воду або опалення. Експерти зауважили, що це безпосередньо впливає на нарахування, адже це засвідчує працездатність приладу та коректність обліку тепла. 9 травня киянам пояснили, як це зробити. 

У Київтеплоенерго зазначили, що повірку лічильників потрібно проводити кожні чотири роки (точний термін залежить від виробника приладу). Ця вимога передбачена законодавством. Клієнти повинні самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. На порталі Міністерства економіки України за посиланням можна побачити їхній перелік. Крім того, можна замовити повірку можна також у Центрі комунального сервісу (ЦКС).   

Зазначається, що перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у ЦКС. Крім того, користувачі  особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та ЦКС завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки.   

"Важливо! Повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування (послуга безкоштовна). Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі "Дистанційне обслуговування" за посиланням", - повідомили в Київтеплоенерго.     

Після повірки лічильників, документи про її підтвердження потрібно передати до ЦКС. Це можна зробити самостійно, відвідавши будь-який сервісний центр, або онлайн за допомогою одного з дистанційних каналів обслуговування за посиланням

У Київтеплоенерго пояснили, навіщо кожен місяць лічильники тепла перевіряють інженери   

У столиці перевірка лічильників тепла відбувається раз на місяць. Зазвичай інженер приходить зі спеціальним обладнанням для перевірки лічильника. Такі прилади мають 90% житлових будинків столиці. Інженер приходить і приєднує своє обладнання для зчитування даних. Потім параметри автоматично завантажуються в облікову програму. Також він оцінює працездатність приладу. Якщо ж раптом лічильник вийшов з ладу, то його демонтують і направлять на ремонт.   

Крім того, чимало лічильників обладнані модемами для дистанційної передачі показань. Такі лічильники автоматично передають інформацію. Вони не потребують щомісячних візитів інженера. Потрібно лише  перевіряти їх стан наживо двічі на рік – на початку та в кінці опалювального сезону.

"Завдання інженера – контролювати правильну роботу лічильника. Це важливо як для підприємства, так і для мешканців будинків. Саме лічильник фіксує фактичний обсяг спожитого тепла і забезпечує коректні нарахування для клієнтів", - пояснив інженер Михайло Шишов.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.