Платити за комуналку у Києві можна в розстрочку: як укласти договір

Читать на русском

Кияни можуть сплатити житлово-комунальні послуги в розстрочку, для цього необхідно укласти відповідний договір

Читать на русском
Комунальні послуги
Для укладання договору реструктуризації боргів потрібно звернутися до ЦКС

Кияни можуть сплатити житлово-комунальні послуги в розстрочку, для цього необхідно укласти відповідний договір

"Центр комунального сервісу" пропонує киянам укладати договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості за комунальні послуги. Про це заявила заступник директора ЦКС Юлія Петрик. Як це зробити, пише РБК-Україна.

Юлія Петрик зазначила, що міжопалювальний сезон - найбільш прийнятний для того, щоб сплатити існуючі борги, оскільки не потрібно платити за опалення, а фінансове навантаження на споживача значно менше.

"При укладанні договору фахівці ЦКС обговорюють індивідуальні аспекти та платіжні можливості споживача. А, найголовніше, коли ви реструктуризували борг, то ви уникнете примусового стягнення боргів через суд та ризику припинення надання вам послуг", - зазначила Петрик.

Для того, щоб укласти договір, потрібно:

  • звернутися до сервісного центру ЦКС за попереднім записом (записатися можна за посиланням);
  • дистанційно (через месенджер у Facebook, Skype або Telegram).

Для укладання договору реструктуризації боргів необхідно надати такі документи:

  • заяву про укладання договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості;
  • документи, що засвідчують особу заявника (паспорт, ID-картка);
  • документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (подається оригінал або нотаріально засвідчена копія, та надаються копії документів, що подаються);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • належним чином оформлені договори про надання житлово-комунальних послуг з виконавцями цих послуг (за відсутності договорів про укладення договору реструктуризації передує підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг).

Як дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення

Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс.

Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.

  • Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
  • Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.