Парк без паркінгу: місце, де Кличко хотів збудувати аквастоянку на Оболоні, знов затопило

Читать на русском

Кожного року територію, на якій планується будівництво парковки затоплює через весняне водопілля, проте влада від намірів поки не відмовилася

Читать на русском
парк, Київ, будівництво
Майбутню стоянку вже охрестили «аквапаркінгом»

Кожного року територію, на якій планується будівництво парковки затоплює через весняне водопілля, проте влада від намірів поки не відмовилася

На вулиці Прирічній біля Оболонської набережної Київрада планувала збудувати парковку, але навесні 2023 року цю ділянку затопило. Історія з підтопленням повторилася у 2024 році. Загалом в міськраді необхідність парковки за 120 млн грн пояснювали тим, що десь мають залишати свої авто гості нової великої зони відпочинку: парк «Наталка», Оболонської набережної та острова Оболонський. Про недоцільність будувати у зоні підтоплення спільнота «Пасажири Києва» повідомила 24 квітня 2024 року. 

Кожного року територію, де має з’явитися паркова, заливає водою. Тому її вже охрестили «аквапаркінгом». Кияни закликають зробити на цьому місці парк без паркінгів. 

Парк без паркінгу: місце, де Кличко хотів збудувати аквастоянку на Оболоні, знов затопило 1

 

ділянку, де хочуть побудувати парковку, знов затопило. Фото - сторінка в соцмережі парку Прирічна
Ділянку, де хочуть побудувати парковку, знов затопило. Фото - сторінка в соцмережі парку Прирічна

«На цих знімках чітко видно, як водопілля затопило футбольне поле, дорогу на острів та частково земельну ділянку, на якій минулого року хотіли розпочати будівництво багаторівневого паркінгу за 120 млн бюджетних гривень», - йдеться у дописі спільноти в соцмережі.

У листопаді 2023 року кияни приходили на мітинг під стіни Київради, щоб 120 млн грн з будівництва парковки перенаправити на потреби ЗСУ. 

Чому кияни проти стоянки

Ділянку під парковку передали рішенням Київради у квітні 2023 року КП «Житлоінвестбуд-УКБ». Це робили задля нового проєкту мера Києва Віталія Кличка, який має об’єднати в одну велику зону відпочинку парк «Наталка», Оболонську набережну та острів Оболонський.

Парк без паркінгу: місце, де Кличко хотів збудувати аквастоянку на Оболоні, знов затопило 3

З’єднувати ці локації має пішохідний міст на Оболонський острів дивовижної форми, який мешканці столиці прозвали «горбатим», чи «глистом».

 

Кияни виступили з петицією проти будівництва стоянки у зоні підтоплення та запропонували створити там зелену зону. Головним аргументом мешканців столиці було те, що прибережні захисні смуги є природоохоронною територією. 

«Ми знайшли наукову роботу «Оцінка водного режиму і пропускної здатності верхньої ділянки канівського водосховища в умовах інтенсивної урбанізації» за авторства Дубняка Сергія Сергійовича — українського гідролога, кандидата географічних наук, доцента Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Вона підтверджує, що будувати паркінг у зоні регулярного підтоплення – це абсурдне рішення!», - написав автор петиції Гліб Антоненко.

Ініціативу створити парк без «стоянки-укриття» підтримало понад 6 тисяч киян, й Віталій Кличко дав відповідь – відмовлятися від парковки в Київраді не планують.

«Зазначена земельна ділянка не потрапляє в межі прибережної захисної смуги, - написав очільник міста. - Враховуючи суспільну значимість порушених в електронній петиції питань та актуальний суспільний запит, підтримую електронну петицію № 12015 у частині опрацювання питання розширення мережі паркінгів у місті Києві, проведення подальших консультацій з громадськістю».

Тому мешканцям столиці варто придивитися до автоамфібій, які без проблем переживуть занурення у воду.

Кличко не дотримався обіцянки: на міст-глист витратять понад 20 млн грн з бюджету

На 1 травня призначений аукціон в тендері на благоустрій та монтажні роботи щодо пішохідного мосту з Оболонської набережної на Оболонський острів. Цей міст будувався за меценатські кошти та мер Києва Віталій Кличко наголошував, що бюджетні кошти на це використовувати не будуть. Але не так сталося, як гадалося: на амбіційний проєкт очільника столиці витратять понад 20 млн грн з бюджету. Й це ще не всі витрати громади столиці. 

За умовами конкурсу, за понад 20 млн грн мають влаштувати гідроізоляцію на мосту та виконати герметизацію швів, встановити перила та змонтувати поручні «для підсвічування мосту» та змонтувати звукове обладнання. На частині Оболонської набережної та з боку острова зроблять пішохідні доріжки та майданчики.

На 434 м кв. посіють партерні, мавританські та звичайні газони, висадять 120 дерев та 105 кущів. Крім цього мають влаштувати освітлення підходів до мостів та встановлять боларди (це дорожній бар’єр, який потрібен для обмеження проїзду авто – ред.).

Інформатор писав, що вигляд моста на Оболоні шокував киян.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.