Зимно аж за край: чому в трамваях, що їздять Подолом, сидіння засипані снігом

У вагонах 17-го маршруту пасажири їдуть стоячи, адже на ділянці Контрактова площа заборонено включати опалення

трамвай громадський транспорт мороз
Температура у вагонах мало відрізняється від вуличної, проте хоча б сугроби на накопичуються

Кияни, яким доводиться користуватися трамваями, що курсують через Поділ, скаржаться на “собачий” холод та неможливість присісти. Сидіння в снігу та інії, тепло лише в кабіні водія і дуже цікаво, що за трамвайне прокляття захопило Поділ. Виявляється, що проблема не у відсутності пічок у вагонах, а забороні включати їх через несправності на підстанції.

Про морозні подорожі в 17-му трамваї, де майже та сама температура, що і на вулиці, кияни повідомляють у Facebook-спільноті “Транспорт Києва”. Дехто ностальгічно згадує 90-ті, хтось радить йти пішки - так хоча б можна зігрітися, хтось припускає, що всі пічки поламалися. Втім, за словами транспортних експертів, з непрацюючим опаленням вагони просто не випускають на лінію, тож, причина “могільного морозу” в чомусь іншому.

І вона, звісно, є, просто напрочуд дика. За інформацією Київської транспортної спільноти, водіям заборонено вмикати опалення на ділянці Контрактова площа.   

“Причина тому - незрозуміла несправність підстанції, що живить цю ділянку. Підстанцію постійно почало вибивати, і за останні місяці причина тому не знайдена”, - повідомляють у КТС. 

Втім, зрозуміти “незрозумілу несправність” насправді можна. Як повідомляв Інформатор наприкінці 2024-го, 9 грудня на Подолі згоріла тягова підстанція КП "Київпастранс". І ось це дійсно не зрозуміло, враховуючи, що її придбали лише у 2023 році та ще й за ціною, втричі завищеною від аналогічних об'єктів у інших містах.

Підстанція живить трамвайну мережу всього Подолу, тож, у грудні були змінені маршрути для багатосекційних трамваїв. А нинішні “морозні вагони”, ймовірно, є наслідками її ремонту. Але “Київпастранс” і тоді, й нині зберігає мовчання щодо стану внутрішнього обладнання і викручується, як може - наприклад, забороняючи водіям вмикати опалення.

Трамваї - перевертні у Києві та безславний кінець старенького вагона з Севастопольської площі

Нагадаємо, у жовтні 2024 року Інформатор розповідав про те, що старий червоний трамвай, який багато років використовувався рестораном MacDonalds на Севастопольській площі як дитяча кімната та місце для святкування днів народження, несподівано та непомітно зник. На жаль, чеська Tatra T3, яка новенькою прибула до Києва наприкінці 1976 року, не відправилась ані на реставрацію, ані на постамент, аби стати пам’ятником трамвайного руху. Її сліди знайшлися на металобазі у Василькові, тож, найімовірніша доля трамвая - утилізація та перетворення на металобрухт.

Також ми писали про те, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube