Після семи місяців обмежень і реверсивного руху дорожники готуються завершити перший етап капітального ремонту мосту, що з’єднує Троєщину з правим берегом столиці
На оновленій частині мосту через Десенку вже забетонували плиту й готуються до асфальтування. Суттєві обмеження руху тут тривали впродовж кількох місяців, втім, незабаром життя автомобілістів має полегшитися. Відкриття руху мостом заплановане на другу половину грудня, але ремонт на цьому ще не завершується.
Про це в інтерв’ю “Вечірньому Києву” повідомив генеральний директор “Київавтодору” Олександр Федоренко, за словами якого, нині на мосту через Десенку вже завершено ключові етапи робіт. Демонтовано старі залізобетонні плити, відремонтовано й посилено опори та ригелі, влаштовано нову монолітну плиту прогону над тепломережею, а також повністю замінено перехідні плити. Уже встановили арматурний каркас і забетонували плиту проїжджої частини.
Зараз дорожники чекають на сприятливу погоду, аби нанести гідроізоляцію та укласти два шари асфальтобетону. Паралельно тривають роботи з монтажу деформаційних швів. Після завершення цих етапів рух по мосту планують відкрити у другій половині грудня. За словами Федоренка, якщо погодні умови дозволять, відкриття можуть провести і раніше.
Але в першому кварталі 2026 року капітальний ремонт ще триватиме - вже на протилежній половині мосту. Як пояснив очільник “Київавтодору”, ця частина теж перебуває в аварійному стані, включно з прогонами та перехідними плитами. Роботи планують виконати за тією ж технологією.
Нагадаємо, міст через протоку Десенка є частиною Північного мостового переходу і критично важливим для Деснянського й Дніпровського районів. Він з’єднує Троєщину з Трухановим островом і виходить на вантовий міст через Дніпро. Споруду збудували у 1974 році, а востаннє капітально ремонтували у 2005-му.
Протиаварійний ремонт на ділянці завдовжки близько 800 метрів розпочався у травні 2025 року. Фахівці здійснювали часткове відновлення несних конструкцій, замінювали балки прогонових будов, ремонтували опори та плиту проїжджої частини, влаштовували гідроізоляцію й нове асфальтобетонне покриття. Підрядником виступає турецька компанія “Онур”, вартість робіт становить майже 200 млн грн.
На час ремонту рух у напрямку станції метро “Почайна” обмежили: закрили три смуги, організувавши проїзд двома смугами з протилежного боку. У серпні запровадили реверсивний рух: наразі у години пік змінюється напрямок основного потоку, а на вихідні працюють дві смуги в кожен бік. Завершення поточного етапу робіт у грудні має суттєво полегшити ситуацію на дорогах - щонайменше на деякий час. Водіям стане доступна повноцінна частина мосту, що зменшить затори, втім, це полегшення буде тимчасовим.
Нагадаємо, Інформатор писав, що Південний міст у Києві, який лише в середині березня був відкритий для руху з лівого на правий берег, знову частково “зачиняється”. З 28 березня до 1 серпня триватиме черговий ремонт, через який обмежуватимуть рух спочатку лівою смугою, потім правою.
Також ми розповідали, що у Києві ремонтуватимуть місток на Трухановому острові. Тендер на проведення робіт на споруді завершив "Київавтошляхміст", і вони стануть бюджету міста у 27 млн грн. Йдеться про заміну "несних конструкцій", проте не головного, пішоходного, що веде через Дніпро, а маленького автомобільного мосту над дренажним каналом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.