Заощадити на доставці та кешбеку: у Києві Сільпо запустив щомісячну підписку для покупців

За фіксовану суму користувачі програми лояльності Власний рахунок отримають додаткові бонуси, а спробувати, як це працює, можна лише за 1 гривню

Сільпо супермаркет ТРЦ
Нова підписка відкриває вигідні умови кешбеку та доставки

Мережа столичних супермаркетів “Сільпо” вперше в Україні запустила підписку для постійних клієнтів - “Плюхс”. Вона дозволить користувачам програми “Власний рахунок” чотири рази на місяць замовляти доставку продуктів лише за 1 гривню та відкриває вигідні умови кешбеку.  Наприклад, 16% кешбеку на всю фірмову випічку та каву власного виробництва “Сільпо”.

Про нововведення для постійних клієнтів 28 жовтня 2024 року повідомила пресслужба Української ради торгових центрів. За фіксовану щомісячну суму користувачі програми лояльності "Власний рахунок" отримають додаткові бонуси та можливості заощадити кошти. Вартість підписки становить 149 грн на місяць, але перший місяць коштує лише 1 гривню, аби покупці мали можливість “перевірити на собі” переваги підписки. А серед них наступне:

  • чотири доставки із “Сільпо” на місяць у межах міста за 1 гривню;
  • 4% кешбеку у вигляді балобонусів за всі неакційні товари;
  • 16% кешбеку на фірмову випічку та каву від "Сільпо".

Власний Рахунок “Плюхс” діє впродовж 30 днів з моменту активації та продовжується автоматично. В останній день дії вартість тарифу списується з картки клієнта, а підписка продовжується. Але її можна зупинити у будь-яку мить самостійно - в кабінеті підписки в застосунку «Сільпо» або в акаунті “Власного рахунку”.

Оформити підписку можна на сайті, де створено особистий кабінет для перегляду статусу та винагород. Треба натиснути “Спробувати” під тарифом Плюхс, увійти за номером телефона та оплатити підписку банківською карткою. Підписка стане активною за декілька хвилин після оплати, і клієнт одразу отримає доступ до спеціальних пропозицій.У магазині буде потрібно відсканувати картку або QR-код Власного Рахунку, а при замовленні онлайн все взагалі спрацює автоматично. 

У Києві в Сільпо повернули важливий сервіс, який припинили надавати ще з початку війни

Як повідомляв Інформатор, Мережа столичних супермаркетів “Сільпо” повернула послугу платного пришвидшення доставки, яка була скасована від початку повномасштабної війни. Відтепер очікувати на своє замовлення доведеться не більше як годину, точний час автоматично розраховується в застосунку або на сайті після введення адреси. Перевірити доступність послуги можна також на сайті або в застосунку. Відновити пришвидшену доставку в компанії вирішили через зростання попиту на цю послугу. Наразі її можна активувати під час оформлення звичайного замовлення.

Також ми розповідали, що, попри повномасштабні бойові дії, активну мобілізацію та знеструмлення у Києві впродовж кількох літніх місяців відкрилося декілька нових торгівельних точок та магазинів. Йдеться як про ті, що обрали місцем розташування ТРЦ столиці, так і про окремі магазини, що розмістилися в будинках. Це - ще одне свідчення готовності українського бізнесу та рітейлу розвиватися попри будь-які негаразди.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube