Вдосконалення сервісу з доставки передбачає скорочення часу очікування до 59 хвилин, а активувати цю функцію можна під час оформлення звичайного замовлення
Мережа столичних супермаркетів “Сільпо” повернула послугу платного пришвидшення доставки, яка була скасована від початку повномасштабної війни. Відтепер очікувати на своє замовлення доведеться не більше як годину, точний час автоматично розраховується в застосунку або на сайті після введення адреси. Перевірити доступність послуги можна також на сайті або в застосунку.
Про повернення популярної послуги повідомляє пресслужба Асоціації ритейлерів України. З посиланням на директорку з операційної діяльності е-ком Fozzy Group Надію Тарабанову, зазначається, що відновити пришвидшену доставку в компанії вирішили через зростання попиту на цю послугу. Наразі її можна активувати під час оформлення звичайного замовлення.
Для цього потрібно увійти в онлайн-супермаркет “Сільпо” за посиланням silpo.ua або в мобільний застосунок “Сільпо”, додати до кошика потрібні товари та вказати адресу. Вартість послуги прискорення відображається під час оформлення замовлення, при цьому автоматично розраховується час доставки. Якщо адреса виходить за межі покриття зони пришвидшення, час доставки може бути довшим, і це відразу буде видно у застосунку чи на сайті.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що ТРЦ у Києві та області почувають себе у цілому непогано стосовно повітряних тривог, що перешкоджають роботі таких закладів у цілій країні. Так, у липні 2024-го столичні ТРЦ не працювали через тривоги лише 2,9% часу, а в тих, що розташовані в області, цей показник дещо вищий - 3,7%. Це мізерно мало у порівнянні з харківськими ТРЦ, які не працювали 83,5% від усього часу через загрозу обстрілів російськими військами.
Також ми розповідали, що, попри повномасштабні бойові дії, активну мобілізацію та знеструмлення у Києві впродовж кількох літніх місяців відкрилося декілька нових торгівельних точок та магазинів. Йдеться як про ті, що обрали місцем розташування ТРЦ столиці, так і про окремі магазини, що розмістилися в будинках. Це - ще одне свідчення готовності українського бізнесу та рітейлу розвиватися попри будь-які негаразди.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут