За декілька діб шляхопровід на Подолі у Києві перетворили на решето

Підрядники ремонтують аварійну споруду, що розташована на вулиці Новокостянтинівській, із випередженням графіків: лише за один день їм вдалося демонтувати із шляхопроводу одразу 15 балок, могли б і більше, та все ж вирішили не перенапружуватись

Ремонт шляхопроводу Новокостянтинівська
У Києві триває ремонт одного з найважливіших шляхопроводів, яким мешканці Виноградаря, Вітряних гір, Куренівки й Пріорки виїздять до центру міста. Фото: скріншоти з відеоогляду Павла Авдокушина

Підрядники неймовірно швидко розбирають проблемний шляхопровід на вул. Новокостянтинівській, що у Подільському районі Києва. Про початок його ремонту Інформатор повідомив 12 лютого - а за тиждень споруду вже буквально не пізнати. Лише за перший день від початку демонтажу балок робітники зняли 15 штук - могли б і більше, але вирішили трохи "пригальмувати".

Про хід робіт із ремонту шляхопроводу, що на вул. Новокостянтинівській розповів у відеоогляді інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Він був відверто здивований темпом, що його взяв підрядник, група компаній "RDS", із самого початку ремонтних робіт. Каже, такого демонтажу не бачив з часів ремонту Шулявського шляхопроводу.

"Уявіть собі: за перший день від початку демонтажу балок зняли їх 15 штук! І могли б зняти ще більше, але все ж вирішили пригальмувати та обміркувати цей МЕГА-результат, щоб вже далі організувати цей процес і вдень, і вночі. От що означає три місяці чекати дозволу на початок робіт", - зазначив Авдокушин на своїй Facebook-сторінці.

Крім того, пише оглядач, будівельники розуміють логістичне значення об'єкта: вулицею Новокостянтинівською у пікові часи йде досить жвавий трафік, нею до центру міста зранку, і ввечері - в зворотньому напрямку виїздять мешканці Подільського району (Пріорки, Вітряних гір, Виноградаря). І, хоч міська влада організувала об'їзний рух через вулицю Кирилівську, а рух на Куренівку/Почайну - тимчасовим проїздом через залізницю, впритул до шляхопроводу, у години "пік" у районі шляхопроводу все одно збираються чималі затори.

Авдокушин розповідає "інсайд": нові опори підрядник почне зводити ще до того, як усі 13 прогонів старого шляхопроводу будуть повністю розібрані. Та й темпи робіт дозволяють - якщо робітники продовжать працювати з такою ж швидкістю, встигнуть значно раніше строків, що прописані у договорі. Там, нагадаємо, значиться повне завершення робіт до кінця 2025 року, але є й більш щільний графік, згідно з яким технічний рух буде відкритий вже до кінця літа.

"Вже тиждень на прогоновій будові шляхопроводу сумлінно працюють два потужні гідромолоти. І за цей час встигли перетворити її на суцільне решето... Це робиться для того, щоб максимально полегшити балки і зробити більш простим їхній демонтаж, перевезення та утилізацію", - додав Авдокушин.

Які шляхопроводи нині ремонтують у Києві: є й на Подолі, і на Оболоні

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що у середу, 12 лютого 2025 року, у Києві почали ремонтувати дуже важливий, але аварійний шляхопровід. Він розташований у Подільському районі, на вул. Новокостянтинівській - і веде через залізничні колії над вул. Вікентія Хвойки. На споруду чекає капремонт, її повністю демонтують, а тоді - складуть наново.

Крім того, ми писали, що з 1 лютого 2025 року в Оболонському районі Києва почався ремонт ще одного шляхопроводу. Йдеться про споруду, що розташована на вул. Полярній над залізничними коліями. У ній замінять низку елементів, зокрема, розподільчу плиту прогонової будови, а також тротуарні консолі - зроблять монолітними замість збірно-залізобетонних.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube