Viber або Telegram: як знайти графіки відключень світла в Києві у чат-ботах ДТЕК
У ДТЕК рекомендують періодично перевіряти графік відключення світла на актуальність
![ДТЕК](https://cdn.informator.ua/@prod/media/kiev/2024/05/24/66505e48d85cc0.01081653.jpg)
У ДТЕК рекомендують періодично перевіряти графік відключення світла на актуальність
Кияни можуть дізнатися про графіки стабілізаційних відключень у чат-боті "ДТЕК Київські електромережі" у Viber і Telegram. Формування груп відключень світла може змінюватись відповідно до ситуації в енергосистемі України. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Щоб побачити графіки відключень за потрібною адресою виконайте декілька простих кроків. В пошуку месенджера (Viber або Telegram) введіть "ДТЕК Київські електромережі", пройдіть швидку процедуру верифікації, якщо раніше не реєструвались у чат-боті, натисніть кнопку "Графік стабілізаційних відключень".
"Формування груп відключень може змінюватись відповідно до ситуації в енергосистемі. Рекомендуємо періодично перевіряти графік на актуальність. Енергетики працюють 24/7, щоб забезпечити світло у ваших домівках", - заявили в ДТЕК.
У ДТЕК роз'яснили, як працюють графіки стабілізаційних відключень світла
Щоб зрозуміти, коли у вас буде світло – введіть на сайті ДТЕК свої дані - вулицю і номер будинку у відповідні поля. І ви побачите графік стабілізаційних відключень конкретно за вашою адресою. Він складається з 3 категорій:
- Білий колір на графіку – світло є. Періоди, коли гарантується наявність світла.
- Сірий колір - світла немає. Періоди, коли відключення буде відбуватись гарантовано для того, аби збалансувати енергосистему.
- Світло-сірий колір – можливі відключення. Періоди, коли відключення може застосовуватися, якщо дисбаланс в енергосистемі буде збільшуватися. В ці періоди рекомендуємо знижувати споживання електроенергії та не користуватися ліфтами.
Ці графіки актуальні тільки тоді, коли введені стабілізаційні відключення і лише в той проміжок часу, коли вони діють. Якщо вашої адреси немає в графіку, або ж відключення не збігаються з графіком, можливо, сталася локальна аварія, повідомляйте про це:
- через сайт – (форма подачі заявки знаходиться під графіком);
у приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Київські електромережі; - через кол-центр: +38 (044) 202 1588; +38 (067/050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588. Проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Мешканець Київщини заплатив 142 380 гривень, але ДТЕК не зміг вчасно підключити його будинок - що вирішив суд
- Відключення світла в Києві - ДТЕК відповів на найпоширеніші запитання споживачів
- ДТЕК не зміг вчасно підключити до електромережі нерухомість мешканця Київщини, він зажадав повернення 31 776 гривень - що вирішив суд
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.