На випадок першого снігопаду у осінньо-зимовий період 2024-2025 років у кожному з районів Києва вже чергують по 5 одиниць спецтехніки та допоміжне обладнання, розповідають у Київавтодорі
На випадок першого снігопаду у осінньо-зимовий період 2024-2025 років у кожному з районів Києва вже чергують по 5 одиниць спецтехніки та допоміжне обладнання. Також до столиці вже привезли сіль для посипання доріг. Оскільки Соледар, звідки її возили раніше, опинився у окупації, мінерал тимчасово доставлятимуть з Німеччини, Туреччини та Єгипту.
Про особливості підготовки до холодної пори року днями розповів гендиректор КК "Київавтодор" Олександр Федоренко у інтерв'ю "Вечірньому Києву". За його словами, суміш для посипання снігових заметів привезли з країн Європи та Азії. А усього у період снігів на автошляхах та у дворах столиці працюватимуть близько 550 одиниць техніки.
"Запаслися близько 29 тисячами тонн технічної солі, близько 5 тисячами тонн піскосоляної суміші, 40 тисячами тонн — піску. Загалом на 90–95% КП ШЕУ готові до осінньо-зимового періоду. Сформували близько 50 бригад для ручного прибирання зупинок, підземних переходів, пішохідних переходів, тротуарів, для яких закуплено понад 2500 одиниць лопат, мітел, кирків", – повідомив Федоренко.
Також додав, що поки наше місто Соледар окуповане, на дорогах Києва буде німецька, турецька, єгипетська технічна сіль. Планують цієї осені і підкупити нової техніки – торги вже оголошено.
"Минулого року закупили 25 одиниць снігоприбиральної техніки, зокрема 13 тракторів та 12 машин дорожніх комбінованих, а це всесезонні машини, які до роботи взимку спеціально переобладнуємо. Зазначу, що 68 одиниць дорожньої техніки з наших комунальних дорожніх підприємств передані на потреби ЗСУ. Загалом це важка техніка, переважно самоскиди, які були раніше задіяні й на розчищенні доріг столиці".
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КК "Київавтодор" закуповує 12 екскаваторів-навантажувачів. Згідно з планами, по одній машині поїде до кожного з районних ШЕУ столиці, а ще дві спрямують до підприємств "Київавтошляхміст" та "Магістраль". Вартість кожної одиниці техніки згідно з очікуваною вартістю закупівлі становитиме приблизно 100 тисяч доларів, а з додаткового обладнання автодорівці потребують можливості дистанційного контролю за роботою навантажувачів.
Також ми розповідали, що КК “Київавтодор” закінчує сезон активних ремонтних робіт на дорогах столиці, продовжити який цього року дозволила погода. Вони у 2024-му були різного масштабу - від капремонту Центральної Садової до перекладання асфальтобетонного покриття на Володимирському узвозі та дрібного, так званого “ямкового” ремонту. Проте не все заплановане реалізовано - наразі “великі” роботи виконані на 80%.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.