Тепер кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг через Telegram.
Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо. Передає Інформатор з посиланням КК «Центр комунального сервісу».
Як зазначає підприємство, кияни все частіше віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:
Всі новини про життя в Києві під час війни читайте в розділі— ВІЙНА.
Більше новин в нашому Telegram-каналі. Якщо ви стали свідком надзвичайної ситуації чи аварії, виявили небезпечний предмет, бездиханне тіло, помітили вогонь чи підпал, повідомте про це 101, 102 та 103, а також напишіть у нашому Telegram-чаті. Приєднатися до нього можна ТУТ.
Соломія Новосільська