Проєкт ремонту метро у Києві здорожчав на 5,9 мільйонів гривень: дані Prozorro

Олена Скобцева

З грудня 2023 року проєктувальник взявся за роботу, а у березні 2024 року повідомив про «необхідність у капітальному ремонті ще однієї дільниці тунелю».

Наприкінці 2023 року КП Київський метрополітен» та «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» домовились про коригування проєкту ремонту тунелів між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна» за 13,7 млн грн. Проте у березні 2024 року підрядник написав листа до метрополітену, що є необхідність у капітальному ремонті ще однієї дільниці тунелю. Якщо робіт стає більше, то й грошей це потребуватиме більше. Тому проєкт здорожчав на 5, 9 млн грн. Про це стало відомо з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro від 14 травня 2024 року. 

У березні 2024 року фірма «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» звернулась до начальника служби колії, тунельних споруд та будівель КП «Київського метрополітену» Володимира Сидоренка та повідомила, що виникла «необхідність у капітальному ремонті ще однієї дільниці тунелю»

 

«Оскільки збільшуються об’єми робіт, а саме, додається дільниця №3 з капітального ремонту, вважаємо за необхідне внести зміни до завдання на проєктування», - йдеться у листі підрядника, який просив відкоригувати завдання.

Це врахували та 14 травня 2024 року у систему закупок опублікували угоду на додатковий обсяг робіт.

Нагадаємо, що капітальний ремонт у столичній підземці має пройти у дві черги:

  • капітальний ремонт перегінного тунелю між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна»;
  • дооснащення перегінного тунелю між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна» системою моніторингу.

Коли добудують метро на Виноградар

"Зелену" лінію метрополітену до житлового масиву Виноградар на півночі столиці добудують за 2,5 роки. Втім, ці строки можуть і посунутись - це буде залежати від суб'єктивних факторів, таких, як наявність фінансування, чи ведення бойових дій. Важливо, що столичні чиновники роблять заяви про будівництво навіть попри те, що фінансування об'єкта не було прописане в бюджеті, відтак, на 2024 рік у Києва просто немає коштів на початок робіт. 

Чергову заяву про відновлення будівництва лінії метро на Виноградар зробив в.о. начальника КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський. У ефірі телеканалу "Київ 24" він зазначив, що місто дійсно планує повернутися до робіт на закинутому нині будмайданчику, і тендер, що було оголошено днями, обмежує часовий проміжок на зведення лінії 2,5 роками.

Інформатор писав, що КП "Київський метрополітен" витратить на закупівлю кондиціонерів понад 3 мільйони гривень.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you