У ПриватБанку зазначили, що шкодують за подібну ситуацію
Чоловік купив у магазині дитині SIM-карту і після цього почали регулярно телефонувати з ПриватБанку. За його словами, працівники запевняли, що більше не турбуватимуть. Однак через пару днів все почалось знову.
У скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", вказано адресу Київ, Майдан Незалежності, 2. Чоловік зазначив, що через працівників ПриватБанку довелось купувати новий пакет.
"Купив дитині сім-картку (в офіційному магазині Life). На другий день після того, як її вставили почали регулярно телефонувати з Привату: "Добрий день Іван Петрович...", разів десять їм пояснював, що я не Іван Петрович і його не знаю, разів 10 вони просили вибачення, запевняли, що розібрались, відмітили і більше не турбуватимуть. Але через 1−2 дні все починалось знову, прийшлось пакет викинути і купити новий", - розповів клієнт.
У ПриватБанку зазначили, що шкодують за подібну ситуацію. Там перелічили варіанти того, як можна підтвердити новий номер телефону.
"Шкодуємо, що ви зіткнулись з подібною ситуацією. У випадку, якщо ви є клієнтом банку і придбали новий номер телефону, підтвердити його за своїми даними ви можете в терміналі й банкоматі ПриватБанку, або через відео з фахівцем в чаті Допомога онлайн", - наголосили у банку.
Повідомте ПриватБанку ваш телефон і виконуйте фінансові операції, використовуючи тільки цей номер. Якщо ви втратили свій фінансовий номер, обов’язково повідомте про це в банк, зателефонувавши на номер 3700, для попередження несанкціонованих операцій у Приват24 та інтернеті. Ви завжди можете зареєструвати або змінити свій "фінансовий" телефон будь-яким зі способів:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.