Чоловік вважає, що його права споживача порушені, оскільки він має право на одержання правдивої інформації про продукцію
Чоловік придбав у Ашані ковбасу та відправив її на перевірку. Він отримав результати та вважає продукцію неякісною. Тож гіпермаркет має виплатити йому компенсацію у розмірі 10 мільйонів гривень. Про це йдеться у рішенні Солом'янського районного суду Києва 2010 року.
Чоловік придбав ковбасу в гіпермаркеті "Ашан", виготівник ЗАТ "Комплекс Безлюдівський м'ясокомбінат". Він вирішив перевірити її якість. З'ясувалось, що зразки містять "генетично модифіковану дезоксирибонуклеїнову кислоту" та не відповідають вимогам ТУУ.
Чоловік вважає, що його права споживача порушені, оскільки він має право на одержання правдивої інформації про продукцію, яка повинна міститися, зокрема, в позначці про наявність у її складі генетично модифікованих компонентів, а на ковбасі такі дані були відсутні. На його думку, Ашан випустив в торговельну мережу неякісну продукцію, при цьому грубо порушив норми чинного законодавства України у сфері дотримання якості продукції та свої обов'язки як продавця.
Суд частково задовольнив позов чоловіка. Договір купівлі-продажу укладений між сторонами розірвали. З Ашану на його користь стягнуть кошти сплачені за товар в сумі 71 гривень та витрати пов'язані із залученням спеціалістів у сумі 2 449 гривень.
"Відповідач здійснив продаж товару неналежної якості, оскільки він не відповідає нормативній документації, а також продаж неправильно маркованих товарів, оскільки не було позначено про вміст генетично модифікованої ДНК в придбаній позивачем продукції", - наголосили у суді.
Збройне угруповання росії за рік наростили в рази: які військові події 2023 року вважати дійсно вдалими для України, розмірковує військовий аналітик Сергій Грабський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.