Лимонна лихоманка: у monobank назвали імена переможців, їх обирали з-поміж майже 4 млн українців

У monobank підбили підсумки "Полювання на лимони", масштабну вірусну кампанію провели на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку

Лимонна лихоманка: у monobank назвали імена переможців, їх обирали з-поміж майже 4 млн українців
Кількість усіх разом "лимонів", зібраних у застосунку, перевищила 110 мільйонів

У monobank підбили підсумки "Полювання на лимони". Масштабну вірусну кампанію провели на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку: користувачів застосунку привітали цікавою акцією, перетворивши процес оновлення застосунку на інтерактивну гру з пошуку "лимонів". А з-поміж переможців, хто розшукав більше за інших прихованих фруктів, розіграли сотню новеньких iPhone 17 та 1000 солодких призів. Цікавою є й статистика, що нею поділилися у monobank - позначка усіх разом "лимонів", зібраних у застосунку, перевищила 110 мільйонів!

Чи не наймасштабнішу вірусну кампанію анонсував у Telegram Олег Гороховський ще 15 жовтня 2025 року. Деталей не розкрив, написав лише, що буде "щось важливе". Трохи згодом банк оголосив: досягнута позначка у 10 мільйонів клієнтів, у зв'язку з цим запускається гра "Полювання на лимони".

Сам ігровий процес продумали, як захоплюючий квест: потрібно було шукати "лимони" у застосунку. Відповідно до кількості зібраних "фруктів" користувачі могли претендувати на певні призи: таким чином monobank розігрував iPhone 17, BMW 3 Series, мільйон гривень і поїздку до Disneyland для власників дитячих карток.

Як розподілялися нагороди:

  • 10 зібраних лимонів — участь у розіграші iPhone 17 та iPhone Air;
  • 50 лимонів — можливість виграти 1 млн грн;
  • 51-й міфічний лимон — BMW 3 Series;
  • окремий дитячий лимон — поїздка до Disneyland.

Гра сподобалася користувачам - причому, миттєво. Щойно вона стартувала, тисячі клієнтів monobank відкрили застосунок і почали грати, у підсумку, лише за перші 10 хвилин свої 10 "лимонів" зібрали понад 10 тисяч користувачів. За добу до гри вже приєднався понад мільйон українців. А підсумкові цифри розповіли Інформатору у monobank.

  • 1 лимон зібрали 3,5 млн користувачів;
  • 10 лимонів зібрали 3,1 млн користувачів;
  • 50 лимонів зібрали 741 тисяча користувачів;
  • 4830 людей змінили своє ім'я в моно на "Лимон";
  • 62 хвилини - рекорд збирання 50 лимонів.
  • 110 млн 579 тис 357 лимонів зібрали загалом усі користувачі.

У самому фіналі акції від monobank Олег Гороховський розповів: власників 100 iPhone та ще 1000 банко шоколадних монет (серед тих, хто зібрав 10 "лимонів") визначив рандомний алгоритм. А розіграш головних призів, 1 млн грн та двох поїздок до Disneyland, відбувся серед тих учасників, хто зібрав усі 50 лимонів. Гороховський подякував усім, хто долучився, й додав: подібної активності в історії банку ще не було.

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити