У monobank підбили підсумки "Полювання на лимони", масштабну вірусну кампанію провели на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку
У monobank підбили підсумки "Полювання на лимони". Масштабну вірусну кампанію провели на відзнаку 10-мільйонного клієнта банку: користувачів застосунку привітали цікавою акцією, перетворивши процес оновлення застосунку на інтерактивну гру з пошуку "лимонів". А з-поміж переможців, хто розшукав більше за інших прихованих фруктів, розіграли сотню новеньких iPhone 17 та 1000 солодких призів. Цікавою є й статистика, що нею поділилися у monobank - позначка усіх разом "лимонів", зібраних у застосунку, перевищила 110 мільйонів!
Чи не наймасштабнішу вірусну кампанію анонсував у Telegram Олег Гороховський ще 15 жовтня 2025 року. Деталей не розкрив, написав лише, що буде "щось важливе". Трохи згодом банк оголосив: досягнута позначка у 10 мільйонів клієнтів, у зв'язку з цим запускається гра "Полювання на лимони".
Сам ігровий процес продумали, як захоплюючий квест: потрібно було шукати "лимони" у застосунку. Відповідно до кількості зібраних "фруктів" користувачі могли претендувати на певні призи: таким чином monobank розігрував iPhone 17, BMW 3 Series, мільйон гривень і поїздку до Disneyland для власників дитячих карток.
Як розподілялися нагороди:
Гра сподобалася користувачам - причому, миттєво. Щойно вона стартувала, тисячі клієнтів monobank відкрили застосунок і почали грати, у підсумку, лише за перші 10 хвилин свої 10 "лимонів" зібрали понад 10 тисяч користувачів. За добу до гри вже приєднався понад мільйон українців. А підсумкові цифри розповіли Інформатору у monobank.
У самому фіналі акції від monobank Олег Гороховський розповів: власників 100 iPhone та ще 1000 банко шоколадних монет (серед тих, хто зібрав 10 "лимонів") визначив рандомний алгоритм. А розіграш головних призів, 1 млн грн та двох поїздок до Disneyland, відбувся серед тих учасників, хто зібрав усі 50 лимонів. Гороховський подякував усім, хто долучився, й додав: подібної активності в історії банку ще не було.