Міський голова Києва підбиває підсумки року для інфраструктури столиці: каже, що її потрібно розвивати через зростання важливості міста, натомість його критикують за надмірну кількість капремонтів
Міський голова Києва підбиває підсумки року для інфраструктури столиці. Віталій Кличко нагадав, які саме мости й шляхопроводи були відремонтовані та здані у 2025 році - і наголосив, що попри війну місто продовжує працювати й розвиватися. Втім, саме величезні витрати на інфраструктурні об'єкти вже стали підставою й для критики міської влади.
Віталій Кличко відзвітував у соцмережах перед громадою міста за об'єкти, які місто відремонтувало й відновило за 2025 рік . Ще й показав відповідне відео - йдеться про низку вулиць, зокрема, Богатирську й Глибочицьку на Оболоні та Подолі, а ще об'єкти мостової інфраструктури на правому та лівому берегах міста.
"Це шляхопроводи на Луговій–Полярній, на Новокостянтинівській, біля станції метро "Дарниця". Здійснили й ремонти на вулицях Богатирській та Глибочицькій. Для більшості об’єктів це був перший капремонт за 50–60 років. Також відкрили рух повністю всіма смугами Подільським мостовим переходом і двома новими тунелями. Облаштували на об’єкті 11 км велодоріжок і новий пересідний вузол", – нагадав Віталій Кличко.
Мер Києва наголосив, що попри війну місто продовжує працювати та розвиватися. Причиною цього, пояснює міський голова, є перетворення столиці на потужний хаб, що надає прихисток для ВПО з охоплених війною регіонів, а також є найбільшим та найбільш завантаженим містом країни.
"Кількість мешканців столиці сьогодні – на рівні 2021 року. А, отже, інфраструктура має відповідати реальним потребам життєдіяльності мегаполіса", – підкреслив Кличко.
Зауважимо, що кількість об'єктів, що їх ремонтує й відновлює місто, є навіть надмірною, і вже викликає критику з боку фахової спільноти. Так, у ГО "Пасажири Києва" міську владу критикують за облаштування, фактично, "мільярдоспалювального заводу" в столиці. Зокрема, нарікання викликав початок капремонту Харківського шосе на Лівобережжі, де замінюють асфальтове покриття, що було у непоганому стані.
Також критикують за капремонт вул. Міської (на ній пошкодження має лише 0,26% покриття) та надмірно, на думку транспортних фахівців, збільшують кількість смуг руху - до чотирьох. Ще один об'єкт, який піддається критиці, - це вул. Стеценка - там, кажуть, без жодного моделювання заклали дві багаторівневі розв'язки і розширення доріг.
Нагадаємо, днями міський голова Києва зробив і політичні заяви: висловився з приводу останніх корупційних скандалів у центральній владі. До цього моменту Віталій Кличко уникав говорити про "Міндічгейт", корупційні схеми в енергетичному секторі чи відставки. А в останніх інтерв'ю західним медіа його головні тези стосувалися виїзду за кордон молодих людей у віці 18-23 роки та ймовірне зниження мобілізаційного віку в Україні.
Також Кличко підбив підсумок останньому корупційному скандалу, "Міндічгейту", в інтерв'ю німецькому медіа. Він вважає, що це підірвало довіру до влади Володимира Зеленського як в Україні, так і з боку міжнародних партнерів. У відповідь самого його вже також розкритикував політичний супротивник, голова КМВА Тимур Ткаченко - просто нагадавши про кількість кримінальних проваджень проти чиновників у КМДА.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.