Жінка не отримувала від ПриватБанку жодного запиту для проведення та списання коштів з її рахунку
У жінки з рахунку списали 272 250 гривень. Це її вдалось дізнатись з повідомлення від ПриватБанку, яке надійшло на електронну пошту. Вона вимагає фінустанову повернути викрадені кошти.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. Жінка у 2022 році користувалась двома відкритими в АТ КБ "ПриватБанк" картковими рахунками. 18 червня 2022 року без її згоди кошти в іноземній валюті конвертували в гривню та провели 11 платіжних операцій зі списання коштів (кожна операція окремо на суму 24 750 гривень). Загальна сума коштів, списаних з рахунку клієнтки, становила 272 250 гривень.
Жінка дізналась про незаконні платіжні операції з повідомлення від ПриватБанку, яке надійшло на електронну пошту. В ньому повідомлялось про блокування її карток внаслідок сумнівних операцій. Разом з цим, до вказаного моменту вона не отримувала від фінустанови жодного запиту для проведення та списання коштів з рахунку.
На звернення клієнтки в серпні 2022 року із заявою щодо списання коштів АТ КБ "ПриватБанк" повідомив їй, що всі спірні операції за картковим рахунком здійснили за допомогою картки, яку додали до сервісу Google Pay. Зазначалось, що всі операції через систему "Приват24" здійснили за допомогою дистанційних розпоряджень, оформлених клієнткою.
"Вказані операції оформлені та підтверджені належним чином, у зв'язку з чим відсутні підстави для повернення клієнтці коштів", - наголосили у ПриватБанку.
Суд задовольнив позов жінки. З акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" на її користь стягнуть кошти в сумі 272 250 гривень.
"Посилання сторони відповідача про те, що спірні операції відбулись з вини позивачки не підтверджені належними доказами", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.