За десять днів петиція про необхідність гасити лайтбокси та велетенські екрани у середмісті набрала чверть від необхідної для розгляду кількості голосів
Кияни звернулися до міської влади з петицією про необхідність економити електроенергію та вимикати зовнішню рекламу під час планових, "стабілізаційних" знеструмлень. На думку містян, у той час, коли електрики не вистачає на освітлення квартир та домівок, яскраві лайтбокси, встановлені вздовж київських проспектів, чи й велетенські екрани на ТРЦ просто не можуть існувати та викликають обурення в суспільстві. Враховуючи те, що відозва стрімко набирає популярність, її автор влучив "в десятку": киян дійсно дратує яскрава реклама серед темного міста.
Петиція про необхідність вимикати рекламні носії під час стабілізаційних знеструмлень була подана до Київради ще 25 листопада. Втім, за 10 днів, що пройшли з цього моменту, відозву заходилися активно підписувати кияни: станом на 5 грудня вона вже набрала понад чверть із необхідних 6 тисяч голосів. У ній автор, Павло Славинський, звертає увагу на те, що на затемнених через відключення світла вулицях дуже часто світяться рекламні носії.
"Від простої підсвітки плакатів (лайтбоксів, бордів) до величезних екранів. І якщо це можна зрозуміти, коли енергії вистачає на всіх, то під час відключень витрати електроенергії, якої немає у квартирах і домах, на рекламу виглядають знущанням і викликають обурення та зростання напруги в суспільстві, навіть якщо відносні витрати електроенергії й невеликі", - зазначає Славинський, описуючи суть звернення.
Кияни пропонують міській владі ухвалити зміни до Правил благоустрою міста Києва та/або інших нормативних документів, що забороняли б витрати електроенергії на зовнішню рекламу під час дії планових відключень. Вимикати яскраву рекламу просять, навіть якщо відключення відбувається в інших зонах. Виключення пропонують зробити лише для невеликих вивісок на аптеках, продуктових магазинах та інших суспільно важливих об'єктах, що споживають незначну кількість електроенергії.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що кияни звернулися до міської влади з проханням збільшити кількість громадських вбиралень у Києві. Йдеться про загальнодоступні локації - парки, площі, зупинки громадського транспорту, популярні туристичні маршрути. Звертаються також з проханням забезпечити дотримання чистоти в тих вбиральнях, що вже працюють у середмісті столиці.
Також ми писали про те, що КМДА розгляне петицію стосовно посилення контролю за дотриманням рівня шуму на дорогах столиці від транспортних засобів. Відозва з такою вимогою набрала понад 6000 голосів. Київрада заборонила пересування містом транспорту з гучним вихлопом ще 2022-го, втім, учасники дорожнього руху ігнорують вимогу, що потребує додаткового втручання та пошуку вирішення проблеми.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.