Київський метрополітен обіцяє велике оновлення: чи дочекаються його кияни

Київська влада звернулася до Європейського інвестиційного банку за грошима для метро

Київський метрополітен обіцяє велике оновлення: чи дочекаються його кияни
Метро в Києві

Київська влада збирається провести переговори з Європейським інвестиційним банком щодо коштів на модернізацію вагонів для столичного метрополітену. Йдеться про ремонт 220 вагонів та про придбання 95 нових. Слід зазначити, що переговори відбудуться аж через майже рік після того, як столиця підписала меморандум з ЄІБ.

Така інформація з'явилася на офіційному порталі Київської міської влади. Зазначається, що в Київському метрополітені планують оновити застарілий рухомий склад, термін експлуатації якого завершується. Наразі чиновники збираються проводити переговори з Європейським інвестиційним банком щодо коштів на комплексну модернізацію 220 вагонів і придбання ще 95 нових і сучасних.                 

Слід зауважити, що Меморандум про порозуміння між Києвом та Європейським інвестиційним банком щодо відновлення міської інфраструктури між Європейським інвестиційним банком та Києвом був підписаний аж 28 листопада 2022 року. Орієнтовно на модернізацію вагонів метро та покупку нових потрібно близько 450 мільйонів євро. Київські посадовці зазначаються, що за ці гроші планується оновити близько 40% від усього рухомого складу метро. 

"Реалізація проєкту підвищить комфортність і ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дозволить знизити рівень викидів забруднюючих речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження та економити електроенергію", - зазначили в Київській міській адміністрації.     

Варто підкреслити, що переважна частина рухомого складу столичного метрополітену була виготовлена протягом 1979-2013 року. Чимало вагонів уже фізично застарілі через тривалий термін використання. 

Київське метро

У Київському метрополітені з 2 жовтня вирішили зменшити інтервал між поїздами в будні дні. Тепер середній проміжок часу між поїздами в годину пік складатиме 2,5-3 хвилини, а протягом дня - від 5 до 5,5 хвилин. При цьому у вихідні дні інтервали в столичному метро залишаться незмінними: поїзди прибуватимуть кожні 6-7 хвилин. 

Також раніше заступник голови Київської державної адміністрації Петро Оленич розповів, чи повернуться колись в Київський метрополітен жетони для проїзду. Посадовець підкреслив, що цього точно ніколи не станеться. За його словами, зараз головне завдання - це оптимізувати видаткову частину усіх процесів. Тобто, жетони для проїзду в метро точно лишилися в минулому. Посадовець також вважає, що використання паперу залишається виключно в рамках інклюзії, а паперових qr-квитків все ж треба позбутися. 

"Враховуючи, що в кожного у Києві є смартфон, значить цифровізація рухатиметься таким шляхом З іншого боку ми маємо забезпечити доступність з огляду на те, що в когось може не бути смартфона", - зазначив Петро Оленич. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube