Читачів душать сльози: у новій агітці від мера Києва менше фото з Кличком, але є про мера-будівельника і перемовника

У новому випуску видання "Кличко - мер" збільшили цільову аудиторію видання: цього разу це не лише умовне "велике коло" киян, а й внутрішньо переміщені особи, і захисники столиці

Віталій Кличко знову надрукував газету про діяльність мера Києва
Віталій Кличко може бути задоволений результатом: у його газеті діяльність мера висвітлено з різних ракурсів

Поштові скриньки киян знову заповнили безкоштовними газетами від міського голови під назвою "Кличко мер". Цього разу концентрацію зображень Віталія Кличка дещо зменшили: замість 21 світлини мера на чотирьох шпальтах - 19 фотографій. Втім, звітів про "добрі діла" міського голови стало навіть більше, і стосуються вони значно ширшого кола реципієнтів. Що може слугувати чудовою ілюстрацією підготовки команди Кличка до виборів.

Звертає на себе увагу розширення "цільової аудиторії" видання. Якщо перша газета, про яку писав Інформатор ще напочатку березня, була звернена до усіх киян загалом (і містила досить об'єднавчі формулювання на кшталт "Робимо все для перемоги"), то цього разу в Кличка вирішили, що окремі замітки будуть спрямовані на різну аудиторію.

На обкладинці газети чільне місце - для статті про військових та, ширше, захисників: нині Кличко вважає цей посил надважливим
На обкладинці газети чільне місце - для статті про військових та, ширше, захисників: нині Кличко вважає цей посил надважливим

Найперша її частина - захисники Києва, військовослужбовці ЗСУ (ТрО, Нацгвардії, ДПСУ тощо), а також численні активісти й окремі політики, що вимагали від Кличка збільшити підтримку захисників. Їм у газеті присвячено декілька матеріалів, включаючи замітку про протезування київських бійців у Німеччині, другу річницю оборони столиці (Кличко нагородив...) та, власне, навіть обкладинку. Там розміщено матеріал "Підтримка захисників - завдання номер один", у ньому пишуть про збільшення оборонних програм з бюджету на 1,5 млрд грн. Власне, саме мітинги восени та взимку і спонукали Кличка виділити ті самі 1,5 млрд - тепер, як бачимо, він обертає власний конфуз собі на користь.

Замітці про ВПО в Кличка приділили половину шпальти - а у Києві це досить потужна аудиторія
Замітці про ВПО в Кличка приділили половину шпальти - а у Києві це досить потужна аудиторія

Другою великою групою, до якої звертається Кличко через газету, є внутрішньо переміщені особи - ті, хто приїхав до Києва у пошуках спокійного життя з Харківщини, Донбасу чи Запорізького регіону. Їм у газеті присвячена лише одна публікація, зате з потужною тезою: "центральна влада, яка мала б піклуватися про ВПО, переклала цю відповідальність на місцеві громади, відтак, Київ робив би більше - та заважають закони".

Третя, найбільша, група читачів - власне кияни, яким Кличко зі шпальт розповідає про великі досягнення. Наголовніше - "Мер-будівельник" (фото у касці немає, і це недопрацювання треба виправити в наступному номері): тут і обіцянка довести до ладу Подільсько-Воскресенський міст, і розв'язку на Полярній/Богатирській. Потім - транспорт: теза "Мер домовився про потяги метро з Польщі", сумнівна угода, про яку писав Інформатор, подається, як перемога.

Наприкінці мер знову хизується міжнародними контактами - цього разу це мери великих європейських міст
Наприкінці мер знову хизується міжнародними контактами - цього разу це мери великих європейських міст

Зрештою, продовжують "накачувати" і посил про Кличка, як міжнародного діяча. Якщо минулого разу писали про зустрічі мера з віце-президентом Єврокомісії Жозепом Борелем, то зараз на шпальтах - мери Гамбурга, Парижа, Братислави, Кракова. Цим, ймовірно, політтехнологи Кличка підкреслюють його вагу на зовнішній арені - і здібності до дипломатії.

Агітаційна продукція від Кличка та спроба зареєструвати на себе торговельні знаки "Євромайдану"

Нагадаємо, минулого разу видання "Кличко - мер" надрукували напочатку березня, тоді (як і нині) цей "інформаційний бюлетень" замовляв до друку сам Віталій Кличко, а наклад становив 15 тис примірників. А Інформатор нарахував у ньому цілу 21 світлину політика: саме це наводить на думку про саме технологічний, агітаційний, характер видання.

Також днями ми писали про те, що у різні часи Віталій Кличко подавав документи для реєстрації на себе кількох товарних знаків. Серед них - як зовсім забуті слогани на кшталт "Да! Кличко" часів "Помаранчевої революції", так і більш новітні - "Об'єднання "Майдан" та "Євромайдан". Причому на обидва останні знаки міський голова Києва подавав документи, ще поки у центрі Києва вирували революційні події - а до трагедії на Інститутській ще залишалося півтора місяці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube