У Пенсійному фонді Києва новий графік особистих прийомів: до кого та коли можна звертатися

Прийоми проходять не тільки у сервісних центрах, а й в головному столичному управлінні - майже щодня, але з різними графіками для кожного керівника

Пенсійния фонд графік прийому пенсіонери
Записатися на прийом до фахівців столичного ПФУ кияни можуть онлайн, не виходячи з дому та не втрачаючи часу

Кияни можуть особисто звернутися до посадовців Пенсійного фонду у своїй справі. При цьому йдеться не тільки про сервісні центри, де допомагають з питаннями щодо призначення та перерахунку пенсій, а й про головне управління. Днями у графік особистого прийому громадян відбулися зміни, тож, розповідаємо, коли, куди і до кого можна звертатися за оновленим “маршрутом”.

Особисті прийоми керівників підрозділів Пенсійного фонду в Києві проходять з понеділка по пʼятницю, повіломили у Головному управлінні Пенсійного фонду Києва. Години прийому в різних сервісних центрах обслуговування громадян однакові: понеділок -  четвер з 09:00 до 18:00, у п’ятницю - з 09:00 до 16:45. Ось перелік відповідальних осіб, до яких можна потрапити на прийом, у сервісних центрах:

  • Ольга Саркісян, начальниця відділу обслуговування громадян №1, вул. Керченська, 5А;
  • Наталія Садчикова, в.о. начальника відділу №3, вул. Каштанова, 6;
  • Яна Желиба, начальниця відділу №4, вул. Вербицького, 9 / вул. Азербайджанська, 8Б;
  • Оксана Чернишевич, начальниця відділу №5, просп. Володимира Івасюка, 57; 
  • Корнелія Слонь, заступниця начальника відділу №7, вул. Бориспільська, 14А;
  • Ольга Мовчанюк, в.о. начальника відділу №8, вул. Гната Юри, 14Б;
  • Юлія Іваніцька, заступниця начальника відділу №9, вул. Керченська, 5А;
  • Людмила Шулькевич, начальниця відділу №10, вул. Бульварно-Кудрявська, 16;
  • Лілія Стешенко, начальниця відділу з обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій, вул. Парково-Сирецька, 19А. 

Окремо веде прийоми й керівництво Головного управління Пенсійного фонду в Києві. Варто зазначити, що Героїв України, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та жінок зі званням “Мати-героїня” приймають позачергово. Графік розподілений по днях тижня:

Щопонеділка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):

  • Олена Бойко, начальниця Головного управління;
  • Катерина Колодій, начальниця юридичного управління;
  • Тетяна Васильєва, начальниця управління пенсійного забезпечення, соцвиплат і пільг.

Щовівторка (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):

  • Ольга Прищепа, заступниця начальника Головного управління;
  • Олег Обідейко, начальник фінансово-економічного управління, головний бухгалтер.

Щосереди:

  • Ірина Задерейко, заступниця начальника Головного управління (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2);
  • Олена Потапова, начальниця управління контрольно-перевірочної роботи (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16);
  • Євгенія Говорун, заступниця начальника управління обслуговування громадян (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16).

Щочетверга (09:00–13:00, пров. Артилерійський, 7–9):

  • Наталія Кувшинова, начальниця управління інформсистем та електронних реєстрів;
  • Люба Костовська, начальниця управління з питань звернень громадян;
  • Аліна Петренко, начальниця управління з питань персоналу (14:00–18:00, просп. Берестейський, 92/2).

Щопʼятниці (09:00–13:00, вул. Бульварно-Кудрявська, 16):
Михайло Кузьменко, начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції.

Пенсійний фонд Києва оновив інформацію про роботу київських сервісних центрів

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що наразі в Києві діє вісім сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також окремий підрозділ для військових. Туди можна звертатися не тільки з питаннями щодо призначення та перерахунку пенсій, а й надання субсидій, пільг, страхових виплат, а також з питань оформлення пенсійного посвідчення чи за консультаціями щодо використання електронних сервісів Пенсійного фонду. Усі без виключення відділи приймають громадян з понеділка по четвер з 08:00 до 18:00, а у п’ятницю - з 08:00 до 16:45. Гаряча безкоштовна лінія для консультацій - 0-800-500-680.

Також ми писали про те, що у Києві деякі категорії населення, зокрема, пенсіонери, можуть користуватися послугами таксі за кошти міського бюджету. Загалом на рік можна "наїздити" з комфортом до 124 годин, що більш, ніж достатньо для потреб людей з обмеженою мобільністю. А для того, щоб скористатися послугами таксомоторів, потрібно заповнити низку документів та отримати від міської влади спеціальний дозвіл.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити