Усунення всіх наслідків, спричинених надзвичайною ситуацією на шляхопроводі 30 вересня, здійснювалося коштом підрядної організації
У Києві 31 жовтня знову відкрили рух під Дегтярівським шляхопроводом. Саме його балки обвалилися у вересні. Наразі автівки вільно їздять, але пішоходів дещо обмежили - на тротуарах огороджувальні стрічки.
Напередодні у Київській міській раді повідомляли про реконструкцію розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка. На вихідних підрядна організація здійснила монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу.
30 жовтня мостовики монтували плити незйомної опалубки, що дасть можливість улаштувати монолітну плиту на шляхопроводі. Рух транспорту підмостовим простором обіцяли відновити 31 жовтня. Усунення всіх наслідків, спричинених надзвичайною ситуацією на шляхопроводі 30 вересня, здійснювалося коштом підрядної організації. Збитків міський бюджет не поніс, вартість реконструкції не збільшилася.
Як ми писали раніше, Дегтярівський міст у Києві обвалився 30 вересня під час початкових монтажних робіт. Його будувала одеська компанія, перевіряла роботи – харківська. Згідно з умовами угоди, збитки мав покрити підрядник. Їхня загальна сума сягала менш як 21 мільйон гривень. Мер Києва Віталій Кличко наполягав, що компанія-підрядник, яка займалась реконструкцією Дегтярівського мосту має великий досвід й гарну репутацію. Комісія мала зробити висновок щодо обвалу конструкції 30 вересня. Серед імовірних причин аварії можуть бути людський фактор, брак матеріалів чи недбалість.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.