У киянки після спілкування з "оператором" ПриватБанку з рахунку зникло майже 100 тисяч гривень - чи повернув суд гроші

Шахраї без відома жінки в онлайн-системі "Приват24" перевипустили її картку

ПриватБанк
У жінки з картки ПриватБанку викрали майже 100 тисяч гривень

Жінка отримала дзвінок з невідомого номера нібито від працівника ПриватБанку. Після цього з її картки зникло 99 212 гривень. Для повернення вказаної суми вона звернулася до суду. 

Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, жінці 11 лютого 2023 року надійшов дзвінок з невідомого телефонного номера та їй повідомили про блокування рахунків. Вона отримала пропозицію натиснути кнопку "1" для розблокування, та щоб зберігалася подальша можливість здійснювати платежі в системі ПриватБанку.

Після того, як жінка натиснула кнопку "1" з нею, за цим же номером, продовжив розмову чоловік, який представився співробітником ПриватБанку, у зв'язку із чим вона запитала його про причину блокування своїх рахунків, на що отримала відповідь про те, що у фінустанові відбувається зміна систем електронних платежів, та надалі необхідно буде зайти до онлайн-банкінгу "Приват24" на своєму телефоні для подальшого розблокування рахунку.

Під час цієї розмови жінці почали надходити повідомлення про збільшення кредитного ліміту до 100 тисяч гривень, на що вона відреагувала, зазначивши, що це відбувається без її згоди, на що отримала відповідь про помилковість дій і кредитний ліміт має зменшитися протягом декількох хвилин.

Шахраї без відома жінки в онлайн-системі "Приват24" перевипустили її картку. Надалі вона помітила, що з рахунку починають списувати кредитні кошти, а не зменшувати розмір кредитного ліміту.

Після завершення розмови жінка не змогла зайти в систему "Приват24. На гарячій лінії її запитали про останні платежі 11 лютого 2023 року, на що вона відповіла, що сьогодні взагалі не було здійснено ніяких платежів, і внаслідок шахрайських дій вона не може увійти в систему "Приват24". На це їй повідомили про те, що картку перевипустили та збільшили кредитний ліміт до 100 тисяч гривень і ці кредитні кошти переказали декількома платежами на рахунки Монобанку. 

"Всі фінансові операції за карткою клієнтки 11 лютого 2023 року здійснені з оплати товару/послуги в інтернеті на ігрових сайтах та підтверджені 3D-Secure, який надсилався на фінансовий номер телефону у вигляді повідомлення з кодом для прив'язки до ApplePay. Перевіркою банку встановлено умови здійснення оспорюваних транзакцій, зокрема була здійснена транзакція купівлі в інтернет, по якій була попередня аутентифікація в 3-D Secure. Можливість оскаржити всі вказані операції в банку відсутня, так як вони були підтверджені, по них була попередня аутентифікація в 3-D Secure", - розповіли у ПриватБанку. 

Що вирішив суд? 

Позов жінки залишили без задоволення. Незаконне заволодіння коштами у сумі 99 212 гривень сталося саме з її вини.

"Здійснення фінансових операцій по рахунку позивачки, 11 лютого 2023 року стало можливим через введення нею підтверджень авторизації в "Приват24" та повідомлення невстановленим особам під час телефонного дзвінка паролю з повідомлення банку", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube