Це перший магазин мережі, створений у стилі RE-USE - креативного повторного використання матеріалів, що отримали нове несподіване життя
Мережа дизайнерських “Сільпо” у Києві завершила рік відкриттям ще одного оригінального супермаркету. Його інтерʼєр повністю побудований на філософії повторного використання речей. У кожному з кутків - нові ідеї, нові матеріали й нові сенси старих речей.
Новий “Сільпо” відкрився у Дарницькому районі Києва за адресою вулиця Причальна, 14-А, повідомила Асоціація рітейлерів України. Він привертає увагу незвичним стилем оформлення, у якому головну роль відіграють речі, що мали би стати сміттям. Це перший супермаркет мережі, оформлений у стилі RE-USE - у кожному куточку тут втілено ідею переробки як мистецтва.
На стелі магазину покупців зустрічає величезна інсталяція з вживаної оргтехніки: клавіатури, монітори, старі телефони, офісні лампи та комп’ютерні мишки зібрані у складну композицію. Над касами - об’ємні прозорі куби з різними матеріалами: в одному - яскраво-рожеве взуття, в іншому - компактні люмінесцентні лампи, в третьому - материнські плати. Стіни декоровані клаптями меблевих тканин і килимових обрізків, зшитих у мозаїчні панно.
Між продуктових полиць “пливуть” великі риби, зібрані з консервних бляшанок, металевих деталей і дисків. Фони для них створено з чорних стрічок, старих сіток і панелей, які утворюють підводний світ прямо над головами покупців. Інсталяції не тільки декоративні - кожна має структуру, обʼєм і драматургію.

Вхід до магазину прикрашає неоновий логотип з гофрованих пластикових труб, що виплітаються у слово ReUse. Поруч - серце, зліплене з поліпропіленових труб та неонових ліній, яке “пульсує” просто під стелею. У зоні кас - колони, обшиті непотрібною макулатурою, а також м’які панелі з залишків тканини і шпалер.
Окремої уваги заслуговують арт-обʼєкти у камерах схову. Там розміщені скульптури з міксерів, фар, калькуляторів, навушників, шнурів і навіть іграшок. Кожна має власну назву, як-от “Пауза обчислень у Алгоритмі Цезаря” чи “Близнюк №6 Карло Мото”.
До створення цього простору були залучені знані автори сучасного арт-дизайну. Над інсталяціями працювала міжнародна творча команда KOSA Art Group, яка реалізує артпроєкти у Великобританії, Японії та Європі. Також у проєкті взяла участь художниця Tasha Oro, відома в Україні та за кордоном своїми роботами з вінтажної гуми, радянських шин і техніки, яку перетворює на арт-об’єкти з екологічним змістом.
Для Tasha Oro така співпраця - продовження власної мистецької практики, де кожна річ отримує друге життя. Для супермаркету вона створила фризи з одноразового посуду, труб і коробок, а також інсталяції, які розповідають історії про побут, культуру і трансформацію. Її підхід, який втілений і в концепції супермаркету, - це не просто переробка, а глибоке переосмислення матеріалу та його ролі у світі.
Інформатор розповідав, що днями на Дарницькому бульварі відкрився оновлений “Сільпо”, який має такий вигляд, ніби потрапив зі сторінок дитячого альбому просто у реальність. Магазин став продовженням літньої історії з конкурсом дитячих малюнків, де діти створювали власне бачення супермаркету, малювали найкращого друга та власні радісні моменти. Тепер ці малюнки не лежать у шухлядах, а живуть на стінах, колонах і стелі.
Також ми писали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням містить дзеркала, воду і лід, що забезпечують неповторний ефект через гру світла та відображень. А головну роль у цікавому оформленні магазину відіграють роботи відомої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.