Українські розробники створили хорор, де все - від під'їзних стін до зачинених ліфтів - знайомо мешканцям київських багатоповерхівок
Обшарпана під’їзна плитка, руді труби, роздуті стіни й зелена фарба по груди - ідеальний пейзаж для жахів. Але саме сумнозвісна репутація Троєщини зробила цей район головною локацією для нової гри Not My Floor. Вона ще на начальній стадії розробки, втім, вже перші скріни залишають моторошне враження.
Події гри Not My Floor розгортаються на київській Троєщині, десь на початку 90-х, повідомляє Мezha.media. За сюжетом, все відбувається в будинку серії БПС-6, тобто, в одній з панельних 16-поверхових житлових будинків, що були розроблені в Києві наприкінці 1960-х років. Головний герой повертається з роботи й намагається дістатися квартири №699, звісно, на тринадцятому поверсі, але з першого ж кроку в під’їзд стає зрозуміло - додому він навряд чи дійде спокійно.
“Це гра жахів, дія якої розгортається на похмурій сходовій клітці багатоквартирного будинку радянської епохи на околиці Києва на початку 1990-х років. Після довгої зміни на заводі все, що ви хочете, це потрапити додому, але ліфт і вся будівля мають свої зловісні плани, керовані таємничою сутністю”, - йдеться в описі гри.
Перед гравцем типовий київський під’їзд: на стіні - металеві поштові скриньки, заплямована підлога з плиткою в шаховому стилі, старі труби, потріскана штукатурка. Здається, ще трохи - і почуєш той самий писк ліфта й глухий скрип дверей. В одному з кадрів видно коридор з розкиданими дитячими іграшками - і нібито нікого немає, але присутність відчувається.
Сцени під’їзду з брудною стелею, залишеними стільцями й темними кутами викликають холодок у спині не гірше за голлівудські хорори. А кожен фрагмент інтер’єру знайомий тим, хто виростав у “типових” багатоповерхівках міста. Загалом графіка цілком достатньо передає атмосферу тривожної безвиході - все виглядає занадто знайомо, щоб почуватись спокійно.
Цікаво, що частину візуальних елементів команда запозичила з іншого українського проєкту - Twin Soul. Це мала бути похмура гра жахів, яку створював київський розробник, але не зміг завершити після початку повномасштабного вторгнення. У коментарях до допису розробників про Not My Floor він подякував за купівлю ассетів - готових тривимірних об’єктів і текстур, які використовуються для побудови ігрових сцен.
Розробники з Megobari Games і Games4Wonders створили не просто черговий хорор. Вони вдало спіймали київську повсякденність і підсвітили її з несподіваного боку - в темряві, серед іржі, тіні та приглушених звуків. І хоча гра ще в розробці, перші кадри вже лякають - не вигаданими монстрами, а чимось набагато ближчим.
Нагадаємо, минулого року Інформатор писав про те, що у Києві залишилося лише одне казино, що здійснює свою діяльність офлайн і має гральні столи та рулетку. Водночас, у такому ж офлайн-режимі легально працюють 5 залів з ігровими автоматами, і ще чотири - в області. Усі інші ліцензії було скасовано, чи до них внесено відповідні зміни.
Крім того, ми розповідали, що у Києві здається для подобової оренди котедж на три поверхи з покерним та більярдними столами. Також у будівлі є камінна зала та зона відпочинку з мангалом. Ріелтори радять винаймати її для проведення корпоративів, днів народження, дружнього та сімейного відпочинку. Втім, орендна ставка за будинок чимала - і варіюється залежно від дня тижня та кількості запрошених гостей.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.