Ще трохи більше за 40% киян вважають, що їхню думку іноді враховують, і лише 13% містян вірять в те, що змінюють Київ на краще: результати опитування вражають
42% киян, що взяли участь в опитуванні через застосунок "Київ Цифровий" заявляють, що не вірять, що можуть вплинути на зміни у місті. Трохи більше вважають, що їхню думку іноді враховують, і лише 13% містян вірять в те, що змінюють Київ на краще. При цьому половина опитаних вважає дієвим інструментом саме такі опитування, 40% підписує петиції, а створює їх лише 2% від киян, що відповіли на запитання.
Такими є результати опитування, проведеного днями у застосунку "Київ Цифровий", пише Інтерфакс Україна. Так, з усіх опитаних 42% жителів столиці заявляють, що не вірять, що можуть впливати на зміні в місті. 13% відповіли, що вони здатні чинити вплив, 43% - що "іноді" їхню думку враховують, і ще 2% обрали інший варіант.
На запитання, якими інструментами для впливу на зміни в місті вони користуються, 47% відповіли, що проходять опитування, 40% - підписують петиції, 3% - беруть участь у публічних консультаціях, 2% - створюють петиції, 6% - не мають такого досвіду, 2% - інший варіант.
Також у користувачів запитали, чи стикалися вони зі складнощами під час підпису петицій, голосуванні в опитуваннях, чи інших публічних консультаціях. На нього 54% киян відповіли, що жодних складнощів не було, 26% - заважали технічні збої, 10% - було складно розібратися, як усе працює, 8% - не вистачало інформації, 1% обрали інший варіант.
Серед іншого, у користувачів запитали, які теми публічних консультацій їх найбільше цікавлять. На що 22% відповіли, що міське планування, забудова, реконструкція і благоустрій, 22% - транспорт і мобільність, 18% - екологія і озеленення, 15% - бюджет міста і розподіл коштів, 14% - культура, освіта, охорона здоров'я, 9% - перейменування вулиць і станцій метро. В опитуванні взяло участь 26,7 тис. користувачів застосунку "Київ Цифровий".
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що команда міського застосунку “Київ Цифровий” показала, як він змінив життя столиці. Напередодні Дня Києва була оприлюднена інфографіка з основними досягненнями платформи. Звіт про те, як цифрові сервіси поступово стали інфраструктурою міського життя, містить дійсно ефектні результати.
Також ми розповідали, що у Києві Портал Захисників та Захисниць офіційно став частиною єдиного Порталу послуг столиці. Це означає, що військові, ветерани, їхні родини, а також родини загиблих, зниклих безвісти та полонених тепер можуть користуватися всіма сервісами для захисників через одну зручну систему - “Київ Цифровий”. Наразі 11 послуг вже можна оформити онлайн всього за кілька хвилин, і цей перелік буде зростати.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.