Кияни злякалися заторів у метро: виник ажіотажний попит на таксі, ціни злетіли на 30-50 відсотків

Богдан Пономаренко

У перший день застосування нових графіків руху поїздів метро кияни пересіли на таксі, що дозволило таксомоторним компаніям збільшити ціну своїх послуг подекуди вполовину більше за звичайну ціну

У понеділок, 3 червня, коли у київському метрополітені почали застосовувати нові інтервали руху поїздів, кияни почали посилено користуватись таксі. Відповідно, таксомоторні сервіси підвищили тарифи на 30-50%, щоб задовольнити попит. Такі висновки можна зробити з тарифів, які почали виставляти служби на свої послуги, та зростання попиту на таксі у "спальних" района міста, що відображено у програмах для таксистів.

Так, вартість замовлення таксі з вул. Ревуцького у Дарницькому районі на Центральний залізничний вокзал зранку у понеділок, 3 червня, складає 415-450 грн. До аналогічного пункту призначення з вул. Митрополита Андрія Шептицького у сусідньому, Дніпровському, районі столиці можна доїхати за 400-420 грн. Ціни зросли на 30-50% (до цього аналогічний маршрут коштував в районі 200-300 грн).

Також зазначимо, що у застосунку для таксистів, дані з якого є у розпорядженні Інформатора, зранку в понеділок зафіксовано зростання попиту з боку пасажирів. Воно відбулося фактично всюди, де є метро (а також у районах, де станції було закрито, зокрема, в Голосіївському районі). На скрін-шоті у "сотах", позначених червоним та бордовим кольором, найбільший попит на таксі - і це як Лівобережжя (Дарницький, Дніпровський райони), так і Правобережжя - Оболонь, Святошинський та Голосіївський райони, де є метрополітен.

З чим пов'язаний ажіотажний попит, незрозуміло: у Києві в понеділок встановилася лагідна погода, а наземний транспорт курсує згідно графіків. Ймовірною причиною є погані очікування від збільшення графіків руху підземки - побоюючись, що у години пік виникнуть проблеми з користуванням метрополітеном, пасажири вирішили скористатися альтернативним видом транспорту, яким є таксі.

Машиністів майже не бронюють, а вагони - мотлох: сповідь машиніста метро

Нагадаємо, Інформатор опублікував сповідь машиніста київського метро, який розповів про те, що повістки отримала вже третина з усіх його колег, а вагони, які їздять підземкою, є мотлохом і ламаються просто під час руху. Саме через проблеми з відсутністю бронювання КП "Київський метрополітен" і вирішив прибрати з маршрутів частину рухомого складу, каже машиніст.

Раніше ми писали про застосування нового графіку руху поїздів КП "Київський метрополітен". Так, у години пікового навантаження потяги курсуватимуть кожні 3-4 хвилини замість 2,3 хвилин; у міжпікові години поїзди курсуватимуть кожні 6 - 6,5 хвилин. Не останню роль у цьому зіграла мобілізація працівників підприємства, яке не має можливості забронювати своїх підопічних.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you