Де найгірша вода у Києві та найчистіше повітря: Київрада створила «розумні звіти»

Олена Скобцева

За станом води, повітря та кількістю штрафів від паркувальних інспекторів у столиці можна спостерігати онлайн.

Київрада зібрала дані про екологію, благоустрій, парковку, пільги, питання до контактного центру у 13 дашбордів. Це інформаційні панелі, які допомагають сортувати інформацію за різними напрямками. Наприклад, звіт щодо паркування показує, де найчастіше порушували правила у столиці, починаючи з 2021 року. Про це пресслужба Київради повідомила 21 травня 2024 року. 

На офіційному порталі Києва зʼявились публічні дашборди – це онлайн-панелі, що візуалізують дані у зручному та зрозумілому форматі. Таких «розумних звітів» поки що 13. 

 

Ці звіти стосуються 7 сфер життя міста, а саме: електронної демократії, екології, благоустрою, звернень до Контактного центру Києва 15-51, комунальної власності, соціальної політики та паркування. Подивитися дані можна за посиланням

«Публічні дашборди створені за даними з мобільного застосунку Київ Цифровий, Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату, Департаменту територіального контролю міста Києва, КБУ «Контактний центр міста Києва», Департаменту комунальної власності міста Києва і Департаменту соціальної та ветеранської політики», - йдеться у повідомленні Київради.

 

Наприклад, у звіті щодо паркування можна побачити, де найчастіше з порушеннями залишали авто у Києві. Загалом, з 21 квітня по 21 травня 2024 року було зафіксовано понад 3 тисячі порушень правил дорожнього руху. За цей час авто забирали на штрафмайданчики понад 7 тисяч разів.

 

Дані щодо якості води показують де було зафіксоване максимальне перевищення допустимих речовин. Також окремо можна подивитися вміст нітриту, хлориду, амонію, сульфатів та інших сполук у різних частинах Києва. Ці дані дозволяють зрозуміти, як змінюється якість води впродовж тижня.

АМКУ рекомендує відв'язати Ощадбанк від Картки киянина

Антимонопольний комітет України постановив відв'язати Картку киянина від "Ощадбанку". Причиною став почасти нав'язливий сервіс банку, почасти - його агресивний маркетинг. 

Положення про електронні картки було розроблене ще у грудні 2018-го. В них містяться правило, що банки, які беруть участь у проєкті, не можуть відмовляти в прийнятті документів тим, хто має право отримати відповідні картки, та не може нав'язувати свої банківські продукти.

Інформатор писав, як правильно оформити дитину у садочок Києва.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you