Через продуктові ярмарки у Києві зміниться рух громадського транспорту - як саме і коли

У вихідні, 25 та 26 січня, зазнають змін звичні напрямки дев’яти тролейбусних та двох автобусних маршрутів столиці

громадський транспорт тролейбус автобус ярмарки
Пасажирів закликають бути уважними та враховувати тимчасові незручності при плануванні власних маршрутів

26 та 26 січня у роботі громадського транспорту Києві відбудуться значні зміни. Це пов’язано з проведенням продуктових ярмарків у різних районах столиці. Зокрема, йдеться про торговельні локації на вул. Голосіївській, Лісківській, Олександри Екстер, Йорданській, Амвросія Бучми, Академіка Шалімова та Татарській.

Здебільшого зміни стосуються руху автобусів - вони відбудуться на дев’яти маршрутах. Щодо тролейбусів, напрямки руху будуть змінені лише на маршрутах № 34 та 37А. Втім, “Київпатранс” закликає киян враховувати це при плануванні власних поїздок.

З початку роботи транспорту і до закінчення ярмарків, рух маршрутів 25 січня буде організовано наступним чином:

  • автобус № 2 в напрямку руху до вул. Шолуденка – від вул. Вахтанга Кікабідзе до вул. Віталія Скакуна за власним маршрутом, далі – бульв. Вацлава Гавела – вул. Гарматна – просп. Берестейський до вул. Шолуденка, в зворотному напрямку за власним маршрутом;
  • автобус № 6 від Дарницької площі до вул. Милославської (без заїзду на вул. Лісківську та вул. Радунську);
  • тролейбус № 34 від вул. Північної до просп. Степана Бандери;
  • тролейбус № 37-А від ст. м. "Лісова" до просп. Червоної Калини;
  • автобус № 39 в напрямку до вул. Ракетної буде організовано по трасі:  просп. Голосіївський – просп. Науки вул. Лисогірська (до транспортної розв’язки на перетині з вул. Ракетною та вул. Панорамною), в зворотному напрямку за власним маршрутом;
  • автобус № 44 від ст. міської електрички "Березняки" до вул. Лісківської за власним маршрутом, далі - вул. Радунська до вул. Милославської;
  • автобус № 49 від ст. міської електрички "Березняки" до вул. Амвросія Бучми за власним маршрутом, далі - просп. Павла Тичини – Дніпровська набережна, далі за власним маршрутом;
  • автобус № 87 в напрямку руху до вул. Митрополита Андрея Шептицького від ст. м. "Осокорки" до вул. Амвросія Бучми за власним маршрутом, далі - просп. Павла Тичини – вул. Березняківська, далі за власним маршрутом;
  • автобус № 95 в напрямку масиву Микільська Слобідка від ст. міської електрички "Березняки" до вул. Юрія Шумського за власним маршрутом, далі - просп. Павла Тичини – Дніпровська набережна, далі за власним маршрутом;
  • автобус № 110 від ст. м. "Площа Українських Героїв" до вул. Лісківської за власним маршрутом, далі – вул. Радунська до вул. Милославської (без заїзду на вул. Лісківську). В зворотному напрямку без змін.

У неділю, 26 січня, зміни у роботі громадського транспорту через проведення ярмарків стосуватимуться лише автобусного маршруту № 31. Він працюватиме за схемою: 

ст.м. "Політехнічний інститут" – просп. Берестейський – вул. Богдана Гаврилишина – вул. Довнар-Запольського – вул. Дегтярівська – вул. Білоруська – вул. Деревлянська – вул. Юрія Іллєнка – вул. Академіка Ромоданова – вул. Загорівська – вул. Князя Володимира Мономаха – вул. Татарська.

"Трамваї-перевертні" та нова швидкісна лінія до Бучі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube