З'їзди з Подільсько-Воскресенського мосту: вже є прогрес, скоро робитимуть тунель під залізницею

Читать на русском

Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини, також активно йдуть роботи з влаштування тунелю-"проколу" під залізницею в бік трамвайного кільця

Читать на русском
Прогрес при спорудженні лівобережних підходів до Подільсько-Воскресенського мостового переходу
Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини

Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини, також активно йдуть роботи з влаштування тунелю-"проколу" під залізницею в бік трамвайного кільця

На спорудженні лівобережних підходів до Подільсько-Воскресенського мостового переходу помітний прогрес. Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини. Наразі там працюють три бурові установки, а робітники почали демонтувати піонерну траншею на одному з рядків паль. Також активно йдуть роботи з влаштування тунелю-"проколу" під залізницею в бік трамвайного кільця.

Про хід робіт повідомив у своєму відеоблозі інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Він розповів, що з початку місяця помітний прогрес при спорудженні тунелів метро в бік мікрорайону Троєщина у Києві. Від устійної опори №26 до Центральної Садової продовжують відсипати обидва насипи прямого проїзду, та влаштовувати дощову каналізацію. Також продовжуються роботи обабіч залізничного насипу з влаштування тунелю-"проколу" під залізницею в бік трамвайного кільця.

"Забурені частково палі двох стін тунелю з обох боків залізниці. До тунелю від вул. Центральної Садової естакадою мають піти дві автомобльні смуги в напрямку вул. Бальзака", - нагадав оглядач.

З боку Воскресенських садів, від трамвайного кільця, робітники бетонують зовнішню підпірну стінку нової дороги на основі буронабивних паль. Бурова тим часом почала робити палі під внутрішню підпірну стіну, повідомив Павло Авдокушин.

З боку Воскресенських садів, від трамвайного кільця, робітники роблять зовнішню підпірну стінку нової дороги
З боку Воскресенських садів, від трамвайного кільця, робітники будують підпірну стінку

А на трамвайних коліях продовжують вкладати залізобетонні плити між коліями та рейками. Є помітний прогрес з початку місяця, каже він. Також вже "вимальовується" майбутнє перехрестя-переїзд до вул. Вершигори. Там найближчим часом мають знести магазин-МАФ, що заважає розширенню вулиці, і розширити проїзд.

Що за з'їзди з Подільсько-Воскресенського мосту запроєктовано, і коли їх побудують

Нагадаємо, про сам проєкт, а також ймовірні терміни його виконання Павло Авдокушин розповідав Інформатору ще у січні цього року. За його словами, в першу чергу побудують верхову гілку з’їзду з мостового комплексу. Друга гілка має пройти навпростець за залізницю. А одразу за Центральною Садовою вулицею – це головна магістраль на Русанівських садах – є так звані "штани", місце, де проїзд буде розгалужуватися: прямо та у бік Троєщини. Колись це відгалуження стане лише заїздом з Троєщини на міст. Але поки що планується, що певний час воно буде слугувати для руху в обох напрямках.

А у середині квітня, писав Інформатор, з ревізією на Подільсько-Воскресенський міст завітав нардеп Микола Тищенко. Каже: міст виконано доволі якісно, втім, все ж має певні зауваження, про які повідомив компанію-підрядника. На черзі, за словами нардепа, - перевірки використання бюджетних коштів на двох інших київських мостах. А саме на Дарницькому, який перебуває на балансі "Укрзалізниці", та мості Патона, який знаходиться на балансі Мінінфраструктури.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.