Ризиковані квести: комунальники відновлюють сходи між метро Берестейська і зупинкою трамваю у Києві

Богдан Пономаренко

Ймовірно, сходи розвалилися після зими, також постраждала кладка кам'яного підмурку, на який спираються поручні хідця

У Києві почали відновлювати сходи поруч зі ст.м. "Берестейська" на однойменному проспекті. Хідці, що ведуть до зупинки трамваю маршрутів №14 та №15 розвалилися після зими, відповідні фото з'явилися днями у соцмережах ГО "Пасажири Києва". Втім, лише за два дні після скарги комунальники заходилися відновлювати об'єкт.

Світлини з розваленими сходами активісти показали у своїх соцмережах. Покепкували із інфраструктурних можливостей Києва, мовляв, комунальні служби пропонують містянам цікавий квест "зламай руки і ноги". Хідці знаходяться на виході зі ст.м. "Берестейська", між самим підземним переходом та виходом на зупинку трамваїв маршрутів №14 та №15, що зупиняються поруч.

Ймовірно, сходи розвалилися після зими. Також постраждала кладка кам'яного підмурку, на який спираються поручні хідця. На світлинах, що виклали активісти, видно: щоб не впасти чи не потрапити у яму, кияни запопадливо встановили "природні обмежувачі" у вигляді старих автомобільних покришок та дерев'яного трапа.

Втім, вже у середу, 24 квітня, комунальники почали відновлення об'єкта. Світлину з робітниками дорожної служби та кольоровими обмежувальними "фішками" на сходах також запостили "Пасажири Києва" у соцмережах. Відтак, скоро дістатися з метро до трамвая і у зворотному напрямку скоро знову можна буде без ризикованих "квестів" від комунальників.

Коли будуть здані розв'язки на Дегтярівській та перетині Богатирської і Північної вулиць

Нагадаємо, у Києві були названі строки завершення ремонтних та будівельних робіт на низці вулиць та великих інфраструктурних об'єктів. Так, найближчим часом будуть завершені другорядні ремонтні роботи з облаштування дорожного покриття чи велосипедних доріжок на Оболоні та у Солом'янському районі столиці. А великі проєкти з будівництва мостів і шляхопроводів доведеться трохи зачекати.

Також ми розповідали про те, що ремонт тунелю метро біля "Деміївської" коштуватиме до 400 мільйонів. Втім, точна сума стане відомою після відкриття котловану і проведення експертизи. Для фінансування ж ремонтних робіт використовуються кошти резервного фонду. Підрядником виступає група компаній "Автострада" Максима Шкіля. За їхньою оцінкою, наразі виконано близько 40% загального обсягу робіт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you